October 19, 2012

JOYFULL ME&I

 
I samarbeid med me&I har Nanino vært så heldig å få 2 plagg fra høstens kolleksjon. Eplebuksen og tunikaen sitter som et skudd. Herlig myke og komfortable barneklær. Gode og løse over ullundertøyet. Buksen har også justerbar strikk i livet, noe som viste seg å komme godt til nytte.
Epler i en retroinspirert stil blir aldri feil. Heng med meg her på bloggen fremover. En me&I give away er rett rundt hjørnet!


Nanino har på seg, øverst: Ullbody fra Janus, eplebukse fra me&i, røde hjemmestikkede ullsokker.
Nederst: Eple tunika fra me&I, bukser fra Polarn O.Pyret, lilla hjemmestikkede ullsokker.

6 comments:

  1. Fine kler,og mjuke og gode! Ser ut som ei aktiv jente,som ikkje akkurat stod i ro når ho blei fotografert ;) herligt! :)
    Ha ei fin helg!

    ReplyDelete
  2. Superfine stoffer og herlig barnetøy - fin modell også :)

    ReplyDelete
  3. Jeg har allerede kommentert på Instagram at mi jente har samme kule bukse, og det andre plagget jeg kjøpte med meg er denne tunikaen! ;) fine og gode plagg begge to.
    Søte Nanino!
    Fin helg til dere:)

    ReplyDelete
  4. She is so cute....and I love her stool!

    ReplyDelete
  5. Likte spesielt god tunikaen! En flott modell, veslejenta di!

    ReplyDelete
  6. Hei. Mange flotte bilder her. Jeg likte bloggen din så godt at jeg legger meg til som følger. Gleder meg til å følge deg videre.
    Benedicte

    ReplyDelete

Comments makes me smile!