October 19, 2012

INSTAGRAMIFIED

Dagene raser avgårde. Tiden strekker ikke til. Jeg har så mye å blogge om, så mye jeg har lyst til å dele med dere. I blant når ting hoper seg opp som nå vet jeg ikke riktig hvor å begynne. Så mye å ta av, men hvor starter man?!

Min instagram får jeg (tar jeg meg) tid til i det minste. Insta har blitt min gode venn. Kankje litt for god i blant. Det er jo så gøy å følge med på hva andre bloggere, venner og bekjente holder på med. I bilder pluss noen få ord.
Hva @whitebite (Whitebite) har for støvletter på seg. For eksempel. Eller utsikten fra @frubrekkevold`s ( A blög once bit my sister) trilletur. For å ikke snakke om hva @elisabethhvo (Innerst i veien) bruker sitt nyoppførte skoskap til. Fascinerende.

Vi deler villig gleder, sorger, interesser, øyeblikk, stemninger, opplevelser og humor med hverandre. 


Jeg har kommet over reklame for den fine boka jeg er bidragsyter i! (Takk mamma) Heia mammabloggerene! Min Give away hvor du har sjansen til å vinne boken finner du forresten her
Og jeg har irritert meg over hvor lang tid det kan ta på vei hjem fra barnehagen i regnvær.


Jeg har delt min interesse for Fringe. (Husker du Dawsons Creek? Pacy er blitt voksen!!)
Og for interessante, snodige gatebilder på min vei. De er jeg fan av.

 
For ikke å snakke om hvor greit det er med lego, Family living og kaffe grytidlig(!) om morgenen.
Det går også mye i foto på skolen omdagen. Soldater og ninjaer i rare situasjoner. 

Dagen i dag er intet unntak. Jeg har vært så helig å vinne gavekort fra den ny åpnede nettbutikken til Keiserens nye Trær! Så mye lekkert de har altså. Gleder meg til shopping.
Tidligere i dag var også selveste Aftenposten på besøk. Stas. Fryd og baluba! Hihi.

Guri, det er mye som skjer om dagen altså. Jeg lar meg rive med.

Henger du på Instagram du også? Finn meg på @medetlekentsinn da vel og si hei.

Stort smil fra Mumsi #somikkevilleggesegbaresitteoppeåbloggehelenatten

No comments:

Post a Comment

Comments makes me smile!