October 29, 2012

INSPIRATION - A PLAYFUL HOME

 

Jeg elsker å komme over nye inspirerende hjem på min webvandring. Jeg fallt helt for hjemmet til paret bak merket Acne jr i denne artikkelen i magasinet Mamma. Det er så gøy å se andre som også er glade i kule leker, samler på dem og finner inspirasjon i dem. Acne jr har mye flott. Trommene er en favoritt. Nå sitter jeg bare å angrer på at jeg kvittet meg med de bambusvasene som lakk, kjøpt i Trinidad & Tobago da jeg var ung, makne til de over. Et par øyne og munn svidd inn i dem og vips, de hadde vært kjempe kule som oppbevaring for pensler etc.

I kveld skal jeg være med på fotokurs hos Staples på Alnabru sammen med 30 andre interiørbloggere. Gleder meg så! Håper jeg plukker opp et par gode tips og triks for hvordan ta bedre bilder nå i høstmørket mm. Men først er det henting i barnehagen, hadling av mat og laging av middag som står for tur. Ønsker deg en fin kveld!

6 comments:

  1. Herre Gemmini, folk har det så fint asså...så mange kreative flinke her på verdensveven;) Blir jo inspirert til å gjøre om i huset stup i ett...har ca 100 ulike stiler jeg nå...hi,hi...ha en god uke videre i hovedstaden...nå skal jeg til tannlegen...buhu...ikke gøy!!!

    ReplyDelete
  2. Nydelig hjem! Spent på fotokurset, er veldig interessert i tips til fotografering i høstmørket!! :)

    ReplyDelete
  3. Lykke til på fotokurs!
    Likte disse bildene godt, særlig kunsten de hadde på veggen:)

    ReplyDelete
  4. Superfint hjem, med flotte fargedetaljer. Veldig hyggelig å treffe deg på fotokurs, og gleder meg til å teste ut kameraet Ila uka! Beppeklem

    ReplyDelete
  5. For et fantastik hjem. Og jeg digger også leker, helst i tre og gjerne gamle.
    Men den tromma var kjempekul... takk for julegavetips! Håper fotokurset var bra;)

    Herlig dag!

    -malla-

    ReplyDelete
  6. Nydelig hjem. Og Acne har mye pent. Denne tromma er definitivt en av de....men du: sjekk ut H&M Home, der har de oppbevaringsbokser som ligner :) På veg hjem til meg as we speak :)

    Tusen takk for en nydelig kommentar inne hos meg! Så snilt av deg. Masse lykke til i lotteriet og ha en riktig god helg!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!