October 02, 2012

HELGENS LOPPEFUNN


Jeg har ikke syntes det har vært noe særlig på makedet på Grønland før. Altfor mange mennesker, luktende menesker, frekke mennesker.. men jommen meg viste det seg å ikke være så ille likevel. Særlig ikke når jeg kom over en fantastisk Hoptimist til samlingen min. Ikke veldig billig, 70kr. Men likevel. Store Kredittkassen-sparebøsse- Hoptimister er det ikke så mange av rundt om. 
Nanino smilte pent go fikk en smørsmelter, 30kr, til kjøkkenet sitt. 

Alltid like gøy med fine lopper. 

Hadde du loppelykken med deg i helgen?

7 comments:

  1. Så skjønn smørsmelter. Og vakre bilder i innlegget under her.
    Det ble ingen loppemarked på meg i helgen, og ikke har jeg funnet noe særlig på de jeg har vært på heller.. Bedre lykke neste høst?
    Fin dag til deg!
    :)

    ReplyDelete
  2. Sötaste lilla Hoptimisten! :)

    ReplyDelete
  3. Må si jeg synes den var verdt 70 kr altså, så fiiiiin!! :) :)

    ReplyDelete
  4. Hei på dæi!
    Hærlige loppefunn du har gjort!
    Har vært på markedet på grønnland flere ganger, må innom der kvær gang æi e i oslo. Synes det e så spennanes å gå rundt der:)
    Ønske dæi en god natt

    ReplyDelete
  5. Jeg er så glad for å ha oppdaget din blogg. Merker at jeg har brukt masse tid på å klikke og kikke på siden din.
    Takk for masse bra inspirasjon!

    ReplyDelete
  6. Jeg hadde en akkurat sånn sparebøsse! Når jeg gikk i første klasse på barneskolen :D rundt 1979. Fant endel fint på loppis i helgen jeg også, posesalg er gøy, kommer nok litt om det på bloggen etter hvert. Så fin den nye headeren på bloggen din er, du er dyktig! *♥*

    ReplyDelete
  7. Markedet på Grønland er som å komme til en annen verden! Kjempesøte funn du har gjort :-))

    ReplyDelete

Comments makes me smile!