October 15, 2012

HAVE A GOOD WEEK

- Nanino har pyntet seg selv og tar en 2 min hvil etter vill hopping, mens hun skuer ned på lastebilen utenfor.
 
Vi ser frem mot en god ny uke! En uke fyllt med spenning, kos, aktiviteter og andre gjøremål. Jeg har en god del planer jeg håper på å få satt ut i live. Jeg prøver å ha et positivt tankesett nå når mørkere tider er over oss. Men for å være ærlig er det ikke bare, bare alltid. Isshj.. Jeg lengter etter sola allerede!
 
Håper uken din blir en bra en. Vi bloggest snart igjen!

8 comments:

  1. god uke til deg :) herlig bilde.

    henriette

    ReplyDelete
  2. Nei, høsten er ikke barebare. Du er ikke alene om å savne sommeren...Men ønsker deg fine dager allikevel:)

    ReplyDelete
  3. Ei fin ny veke til deg og:)flott bilde!

    ReplyDelete
  4. Hei Mumsi,

    Jeg prøver også å tenke positivt, og det ER mye å glede seg over når høsten kommer også. Men vinteren her i landet er sååå lang synest jeg, og jeg gruer meg til vinteren kommer.
    Så fin tapet du viser her, og Nanino har fått ullvest på seg, ser jeg. Fornuftig gjort ;-)
    Ønsker deg en fin uke, og håper du får satt planene dine ut i livet.
    Klem :-)

    ReplyDelete
  5. Det er ikke bare bare, med denne tiden hvor det er mørkt hele tiden og det bøtter ned!

    Håper uka di blir superduper, det fortjener du!

    Klem

    ReplyDelete
  6. Herlig, herlig bilde:)
    God uke til deg også! Håper på litt høstsol snart, for DA er høsten også deilig syns jeg.

    ReplyDelete
  7. Så herlig bilde, og så deilig med små selvstendige frøkner som vet akkurat hva de vil ha seg;) ( Ikke alltid like passende da men...) Isj og huff ja, liker svært lite denne mørketida, spes når det regner) Satser på at sola popper frem snarest.

    Og takk for bra forklaring, skla sette meg ned å følge den nøye en dag jeg har mer tid;)

    Fin fin uke til deg også;)

    Klem malla

    ReplyDelete
  8. Heisan
    For et nydelig bilde med de skjønneste farger!
    Klem fra Kaspara

    ReplyDelete

Comments makes me smile!