October 11, 2012

GIVE AWAY - KREATIV MAMMA - CLOSED

 
Tid for give away!
 
Jeg er så stolt og glad for at jeg har fått lov å bidra i denne flotte boka. Kreativ Mamma forfattet av Karine Østtveit. Jeg har vært så heldig å få et ekstra eksemplar som jeg har lyst til å lodde ut til en av mine kjære lesere. Jeg er så takknemlig for alle kommentarer og støtte dere gir meg. Uten dere, ingen blogg!
 

Forlagets omtale:
 
Dette er en kreativ og morsom hobbybok full av overskudd. Forfatteren har samlet de aller beste ideene fra Norges fremste hobbybloggere. Resultatet er nesten 100 ideer til gøyale hobbyprosjekter. Her finner du ting du kan lage for barna og med barna, når du venter på babyen, er hjemme i mammapermisjon eller i årene etterpå. Monsterkosedyr, hjemmesydde muffins til lekestuen, morsomme bursdagskaker og sugerør med bart er noe av det du finner i boka. I tillegg finnes massevis av kreative ideer til å lage verdens fineste barnerom, som prinsessen på erten-seng eller stoler laget av bilhjul. Du trenger ikke være syerske eller snekker for å lage tingene. Alt er enkelt å gjennomføre, og hver idé er presentert med bilder og trinn-for-trinn-beskrivelser. La deg inspirere til å hente fram skapertrangen!

  
Bli med! Enten du er kreativ - ikke kreativ - har lyst på nye prosjekter å gjøre eller ikke riktig vet hvor du skal starte. Denne boken er akuratt hva du trenger. Spesiellt nå når julen nærmer seg. Den har mange flotte jule tips & triks!
Den er også en super gave om du ikke vil beholde den selv.

Reglene er som følger:

1 lodd for kommentar under dette innlegget.
1 lodd for å være følger av bloggen, ny som gammel.
1 lodd for å linke til give awayen på din egen blogg eller facebook. Bruk det øverse bildet.

Tilsammen kan du trekke 3 lodd. Husk å skrive hvor mange lodd du trekker. Pluss kontaktinfo om du ikke har egen blogg hvor jeg kan nå deg ifra.

Trekningen holdes den 1 november kl 20.00!


Lykke til!

94 comments:

  1. Denne ønsker jeg meg:)

    Trekker 2 lykkelodd:)

    Ha en fin helg med dine:)

    Klem Linda:)

    ReplyDelete
  2. 2 lodd til meg, trallallallalei!

    ReplyDelete
  3. Et lodd til meg! Håpe-håpe... ;)

    ReplyDelete
  4. Så gøy at du er med i boka. Virker som er veldig inspirerande bok, så denne står på ønskelista! Er med med to lodd:-)

    ReplyDelete
  5. tina-jeanette10/12/2012

    To lodd til meg! (Har ikke blogg)

    Denne ønsker jeg meg virkelig! Prøver og prøver meg på div håndarbeid, men jeg er ikke så veldig flink :\ Men jeg prøver iherdig og skal ikke gi opp med det første! Derfor hadde nok denne boken vært til stor hjelp : )
    Vennlig hilsen Tina

    ReplyDelete
  6. Heisann, tar to lodd og håper på litt flaks:)
    mvh trude

    trudeanett@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Den boka virker så flott så eg tar 2 lodd eg:))
    Klem fra lillian

    ReplyDelete
  8. Den boka ønsker jeg meg! Et lodd til meg :)

    ReplyDelete
  9. Oi, JEG skal jo ENDELIG bli mamma, kan jo nesten ikke bli d uten den boken ser jeg!!
    To lodd!! Men jeg har ikke hatt vinnerlykke i det siste, så jeg får føre den opp på julegaveønskelista... ;)

    ReplyDelete
  10. Den så kjempespennende ut!! Jeg er med med 3 lodd og krysser fingrene. I tillegg venter jeg i spenning på hvilken kreative prosjekter du vil vise oss fremover ;) Ha en finfin helg :)

    ReplyDelete
  11. Har så lyst på den boken!! :-) tar 2 lodd jeg.
    Lene

    ReplyDelete
  12. Den boka ser veldig spennande ut,og eg tar gjerne 3 lodd!
    Ha ein fin vekeslutt :)

    ReplyDelete
  13. God morgen til deg!
    Denne boken ønsker jeg meg veldig. Og håper det finnes noen prosjekter for de litt utålmodige også;) 2 lodd på meg ( da jeg er for utålmodig til finne ut hvordan jeg legger ut bilder, gi bort osv på siden!!! Hehe! En enkel ting som noen kan forklare meg?!!

    Finfin dag!
    -malla-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heia :)
      Mange prosjekter for de utolmodige der inne også. I forhold til å legge ut bilder-gi bort etc på siden din må du gjøre følgende:

      -Gå inn på "utforming" øverst på bloggen.
      -Trykk så videre på "utforming" en gang til. (Står oppført på listen til høyre).
      -Trykk så "legg til gadget" i kolonen du vil skal vise bildet. (feltet ved siden av "blogposts" i midten)
      - Rull deg ned til du kommer til "Bilde" og trykk på linken.
      - Da kommer et nytt vindu opp - Konfiguer bilde.
      -"Tittel" er tekst som vil komme over bildet. "Tekst" er teksten som vil komme under bildet. NB! Dette er valgfritt. "Kobling" er nettadressen du vil bildet skal linke til når/om det trykkes på. "Bilde" laster du enten opp fra en mappe på datamaskinen eller nettet.
      - Når du så trykker "Lagre" har bildet lagt seg øverst i kolonnen på siden "utforming". Dra det dit du vil det skal stå i forhold til de andre gadget`ene du har i kolonnen.

      Et voila`! Ikke vanskelig i det hele tatt etter du har gjort det. Jeg slet også med dette i begynnelsen. Snille Brigg hjalp meg da :)

      Håper dette er til hjelp!

      Klem Mumsi

      Delete
  14. oh! i wish i could win this book.. really really want it. email

    ReplyDelete
  15. Weee. 2 lodd på meg. :)

    ReplyDelete
  16. jippi, 2 lodd til meg :)

    ha ein fin dag!

    henriette

    ReplyDelete
  17. Boka ser super ut! Jeg vil gjerne være med! 3 lodd til meg.

    Ha en super fredag! :-D

    ReplyDelete
  18. Hei! Denne boken er en perfekt gave til søsteren min :) Jeg tar et lodd!

    ReplyDelete
  19. Den boken ønsker jeg meg! To lodd til meg (kommentar & følger )

    ReplyDelete
  20. Anonymous10/12/2012

    Hei! Super blogg og super give-away! Jeg følger bloggen din fast og finner masse inspirasjon hos deg! Så 2 lodd her, så håper jeg at lykken er med meg:)
    Mvh Kine - kcdornberg@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. tusen takk for gode ord! Så gøy at du følger med meg :D
      STas!

      Delete
  21. God fredag! Den boken ønsker jeg meg, og blir med med 3 lodd :)

    ReplyDelete
  22. super bok! lest om den så mange steder nå, at den må jeg jo bare ha!
    satser på vinnerlykken slår til, og trekker 3 lodd!

    ReplyDelete
  23. Jeg ønsker meg!!! Tar to lodd jeg :) Dere er så flinke, alle sammen! :D (Og ps. Kult nytt bilde av deg til venstre her på bloggen! :D

    ReplyDelete
  24. Ser ut som en super bok :) Jeg ønsker meg to lodd :)

    ReplyDelete
  25. Jeg har sååå lyst på den boken :)
    Trekker full pott, 3 stk!
    Har 4 flotte give away på bloggen min nå hvis du vil prøve
    lykken :)
    Klem Anette

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk! Det skal jeg jammen meg inn å gjøre :)

      Delete
  26. Oj for en spennende bok! Hvis jeg ikke er så heldig å vinne den her så skal den definitivt på ønskelista til jul! 3 stk lodd til meg, tusen takk ; )

    ReplyDelete
  27. Gratulerer med flott bidrag i boka som forøvrig ser meget kjekk ut. Jeg blir med på tre lodd.

    ReplyDelete
  28. å, den boka har eg lyst på! 3 lodd til meg :-)

    ReplyDelete
  29. Hei og hopp! Denne ønsker jeg meg:) er følger, så blir to lodder på meg:) god helg!

    ReplyDelete
  30. Denne boka ønsker jeg meg. Tar to lodd, kanskje jeg er så heldig å kunne få den i god tid før jul.

    Mvh Astrid.d@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Oj så gøy, denne må jeg være med og kjempe om. 3 lodd, takk.

    ReplyDelete
  32. Åh denne har jeg lyst på. Trekker tre lodd jeg og krysser fingrene!

    ReplyDelete
  33. Hoppas att det är ok att vara med från Sverige! 2 lotter till mig tack! : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei! Det er helt okay! Hyggelig at du vil være med! ;)

      Delete
  34. Anonymous10/13/2012

    Ser ut som en kjempeflott bok.
    Jeg tar 1lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Jeg trekker også to lodd! Jeg er ikke mamma (enda), men førskolelærer, så ser for meg at denne boken kan gi meg nye ideer til bruk i jobben. (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det tror jeg den vil! Man behøver så asbolutt ikke være mamma for å finne gode ideer i boken. En viktig notis!

      Delete
  36. Hej!
    Intressant bok. Jag är gärna med, 2 lott tack :)

    Trevlig söndag!

    minnapo1(at)gmail.com

    ReplyDelete
  37. Den har jeg så innmari lyst på!
    Jeg tar to lodd:-)

    ReplyDelete
  38. Jaa, den har jeg også lyst på! Mange flotte bloggere med:)
    Trekker 2 lodd:)

    ReplyDelete
  39. Anonymous10/14/2012

    Den kunne jeg virkelig tenkt meg! Tar ett lodd! :) Silje

    ReplyDelete
  40. Jeg og vil være med på giveaway!! 2 lodd på meg :)
    Håper du har hatt en fin helg!

    ReplyDelete
  41. 2 lodd på meg... ny krysser jeg alt jeg har... for denne boka har jeg så lyst på
    klem

    ReplyDelete
  42. Så gøy at du har fått være med!! Og ja, takk - to lodd til meg :)

    ReplyDelete
  43. Ja, denne ser spennandes ut! Er med og tar tre lodd!

    Marian

    ReplyDelete
  44. Anonymous10/14/2012

    Åh, den boken så fin ut! Ett lodd fra meg! Hilsen anneberitgrostad@hotmail.com

    ReplyDelete
  45. Jeg stod senest i går og bladde i denne boken hos bokhandleren :) Jeg tar tre lodd!

    Det er et aldri så lite lotteri inne hos meg også, om enn ikke så kreativt, men kanskje noe som faller i smak?

    ReplyDelete
  46. Oi, den så fantastisk fabelaktig ut. 2 lodd til meg.
    heivand@live.no

    ReplyDelete
  47. Hei!
    Så fin blogg du har! Snublet tilfeldigvis innom i dag, og liker det jeg ser :)
    Tar to lodd i give away'en - følger og kommenterer.
    Hilsen Charlotte

    ReplyDelete
  48. Jeg vil meget gerne vinde en bog fuld af gode ideer - 2 heldige lodder til mig, tak :o)

    ReplyDelete
  49. Jeg vil være med, med 2 lodd:-) Ser ut som en kjempefin bok!

    ReplyDelete
  50. Den boken ønsker jeg meg, så kult at du er med! 3 lodd til meg takk! :O)

    ReplyDelete
  51. Hold da op. Den giveaway vil jeg gerne vinde.
    3 lodder ja tak ;-)

    RikkeRøjkjær

    ReplyDelete
  52. 1 lodd til meg!!! Hilsen Grethe

    ReplyDelete
  53. Anonymous10/17/2012

    Hei, deltar gjerne med et lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    ReplyDelete
  54. Jeg vil gjerne være med! Spennende bok det der! Jeg trekker 2 vinnerlodd, for jeg legger meg til som følger. :) Trodde jeg fulgte deg allerede, men så feil kan man ta!

    ReplyDelete
  55. Jeg trekker 3 lykke lodd og håper på å vinne denne kule boken :)

    ReplyDelete
  56. SÅ fin en giveaway, og en dejlig blog du har ;-) Jeg vil meget gerne deltage med 3 heldige lodder!!
    Mange gode hilsener

    Mette
    Mette.back@hotmail.com

    ReplyDelete
  57. Jeg tar gjerne to lodd. Boka ser kjempefin ut! Gratulerer.

    ReplyDelete
  58. Så morsomt å være med på noe sånt, tenk ! Boka du bidrar i ser kjempefin ut!
    Jeg vil gjerne vinne :o) så klart. To lodd til meg....

    ReplyDelete
  59. Det hadde jammen vært fint å få en sånn en bok:) To lodd til meg!

    ReplyDelete
  60. Anonymous10/19/2012

    Denne boka virker utrolig inspirerende!
    Jeg tar ett lodd, og krysser fingrene :)
    mvh
    maielinj@hotmail.no

    ReplyDelete
  61. Signe Helene10/19/2012

    Ønsker meg denne boka veldig! Den ser så flott ut :)
    Jeg prøver lykken med 1 lodd jeg :)

    (signe4@hotmail.com)

    ReplyDelete
  62. Åh gode ideer dem har vi altid brug for... Så håber jeg kan blive den heldige med 1 lod.

    Rigtig god weekend - oesterhoejsvej28@gmail.com

    ReplyDelete
  63. Jeg vil gjerne være med! Boka ser super ut ;D Dermed tar jeg 2 lodd!

    ReplyDelete
  64. Jeg vil gjerne være med! Boka ser super ut ;D Dermed tar jeg 2 lodd!

    ReplyDelete
  65. Jeg vil gjerne være med :)
    Jeg tar 3 lodd (komentar, følge bloggen og linker via bloggen :) )

    ReplyDelete
  66. Anonymous10/21/2012

    Jeg vil gjerne være med. Prøver lykken med ett lodd. :)

    Marit. (marit.skolem@gmail.com)

    ReplyDelete
  67. Anonymous10/22/2012

    Boken ser kjempespennende ut, jeg prøver meg med ett lodd!

    Nora (norafinseraas@hotmail.com)

    ReplyDelete
  68. Anonymous10/22/2012

    Ett lodd til meg:)

    Camilla (camillawni @ gmail.com)

    ReplyDelete
  69. Ønsker meg boken, så derfor helt klart 3 lodd ;)

    Klem Karianne

    ReplyDelete
  70. Heisann! Trekker to lykkelodd :) *håpehåpe*

    ReplyDelete
  71. denne boken burde kanskje være i alle barnehjem? Jeg ønsker meg ihvertfall å bli mer kreativ med barna! Jeg trekker 3 lodd, blir ny følger og har delt på face:)

    ReplyDelete
  72. Trekk eit lykkelodd :)
    rossland84@yahoo.no

    ReplyDelete
  73. Anonymous10/26/2012

    Ønsker, ønsker;) Mvh Grete-jo@hotmail.com

    ReplyDelete
  74. Anonymous10/26/2012

    Glemte å skrive at det ble ett lodd på meg, forresten. Grete-jo@hotmail.com

    ReplyDelete
  75. Prøver lykken med 2 lodd. (Siljeab@hotmail.com)

    ReplyDelete
  76. Jeg tar 3 lodd, og krysser fingre og tær for at jeg er den heldige!
    Masse god bedring til deg Mumsi! <3

    ReplyDelete
  77. Hei, jeg trekker 3 lodd - hjertelig takk.
    Klem :-)

    ReplyDelete
  78. Denne ønsker jeg meg! Blir veldig glad for to små lodd:) God helg!

    ReplyDelete
  79. Anonymous10/27/2012

    Denne står på ønskelista, ett lodd på meg. Merita (meritatonnessen@hotmail.com)

    ReplyDelete
  80. Anonymous10/28/2012

    Hei! Eg trekker 1 lodd. Ser ut for å vera ei spennande bok :)
    Caroline (caroline_rossland@hotmail.com)

    ReplyDelete
  81. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Følger deg allerede og har delt på face.

    Ha en herlig kveld!

    Klem

    ReplyDelete
  82. Hei! For ein tøff blogg du har! Prøve lykken med 2 lodd!

    Mvh Solveig

    solveig.hus@gmail.com

    ReplyDelete
  83. Super gift, hope for the best.
    3 lodd
    hugs
    Gerda

    ReplyDelete

Comments makes me smile!