October 20, 2012

EYE CANDY

 
Ferm Living nyheter. Jeg gir meg ende over. Jeg elsker koppen og skålen jeg har. Jeg nyter, virkelig nyter det hver gang de er i bruk. Nå har Ferm Living kommet med enda flere go`biter til serviset. "Harlequin" koppen, ja alle de nye koppene i grunn er skrevet opp på ønskelisten. Samt tekanen. Og den grønne lille koppen jeg ikke har. Og.. ja.. hihi. For å si det sånn. Alt på bildet kunne jeg tenke meg.
 
Blir du like hoppende glad over å oppdage slike flotte design/interiør nyheter?!

7 comments:

  1. Virkelig lækre ting! Elsker også FERM LIVINGS produkter...

    ReplyDelete
  2. Så mye kult de har! Mye jeg kunne tenkt meg her!
    Boksen, et par kopper, tekanne..the list goes on..hehe;)

    ReplyDelete
  3. Jeg elsker også Ferm Living, de lager bare så mye fint;)
    ha en glad søndag, klem W

    ReplyDelete
  4. De har så mye fiiiint!!
    Selv drømmer jeg om dette: http://www.ferm-living.com/robot-bedding-baby/

    ReplyDelete
  5. Oi, her var det veeldig mye fint ja...Fint å ha ønskelista klar til Jul da;)
    Og for noen herlig bilder av søte jenta de med de kuleste klær. Og den genseren i forrige innlegg var jo bare rååå. Plutselig så passer den;)

    Fin søndags kveld til deg!

    -malla-

    ReplyDelete
  6. Elsker alt av Ferm Living. HAr kjøpt meg to krus med harlequinmønster. Kjempefornøyd! :)

    ReplyDelete
  7. Ja takk, alt sammen! *sjekker kontoen*

    ReplyDelete

Comments makes me smile!