October 22, 2012

A ME&I BLOGGERS COLLECTION GIVE AWAY


    
Bloggers Collection er den nye kolleksjonen til nettbutikken me&i. Sammen med kjente svenske og finske bloggende småbarnsforeldre har de designet femten flotte plagg til både barn og voksne. Samarbeidet har også resultert i at 60 000 kr har blitt donert til ulike veldedige prosjekter!

Jeg har gleden av å få dele ut et valgfritt plagg fra kolleksjonen til en av mine lesere. Alt du trenger å gjøre for å bli med er å gå inn på hjemmesiden her og velge deg ut din favoritt. ( Merk! Kolleksjonen stopper ved genseren "traffic"). Nevn så din favoritt i kommentarfeltet. Jeg trekker en tilfeldig vinner kl 20.00 på søndag den 28 okt. Lykke til og takk for at du blir med!

46 comments:

  1. Anonymous10/22/2012

    Så super konkurranse. Mye fint! Ville ha valgt magicpocs ghost-overall i str 98/104. Ha en fin mandag! Klem fra Maren marennf a hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Så kjekt! Masse fint å velge i:). Tror jeg ville valgt Hannah Crossover dress:).

    ReplyDelete
  3. Hei høpp!!

    Jeg blir gjerne med:)Vanskelig å bare velge en ting da jeg har både en gutt og en jente,men valget falt på denne

    http://www.meandi.se/nn/produkter/110/122315.aspx

    ønsker deg en kreativ og fin ny uke!!

    Klem Linda:)

    ReplyDelete
  4. Blankens balloons tunic var knallsøt:) I str.98/104 er den perfekt for jenta vår:)

    ReplyDelete
  5. Heisann. Så kult. Jeg vil være med i trekning! Og jeg ville nok godt for Hannah foldover dress.

    ReplyDelete
  6. Eg likte god Schulmanns dress,måtte skrive den først for det var litt vanskelig navn,hehe:)
    Kjempekjekk giveaway:)
    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  7. Schulmans dress var kjempefin! Tror Camilla hadde blitt fin i den. :-) krysse fingrene!

    ReplyDelete
  8. Blankens balloons tunic str 98/104 :)

    ReplyDelete
  9. så masse herlige klær. jeg falt helt for Blankens balloons tunic - super søt!! Og ønsker meg denne i str 98/104 til lillejenta mi hvis jeg skulle være så heldig å bli den heldige vinner....
    krysser fingre og tær :-)

    ReplyDelete
  10. Det var mye fint her! Etter å ha studert alle plaggene grundig, tror jeg at jeg velger Blankens balloons tunic... Den ser utrolig behagelig ut å ha på. Det var ikke lett å velge.

    ReplyDelete
  11. Jeg trenger mer klær, og ønsker meg Hannah foldover dress...

    ReplyDelete
  12. FOr en flott give away! Jentene mine har noen klær fra Me&I og det er skikkelig deilig kvalitet. Hvis jeg vinner så er det Blankens balloons tunic i str 122/128 som står på ønskelisten ; )

    ReplyDelete
  13. Tantungen min Tiril kommer til å digge magicpoks ghost-overall, og jeg blir supertante! (størrelse 98/104)

    Krysser fingrene :)

    ReplyDelete
  14. Great giveaway! I like the flowery bag and the turtle tee!

    ReplyDelete
  15. herlige klær!!
    http://www.meandi.se/nn/produkter/87/122209.aspx er min favoritt..tror jeg..!
    umulig å velge nesten :)

    ReplyDelete
  16. Får man vara med från Sverige? Hoppas det! : ) Hannah foldover dress är min favorit!

    ReplyDelete
  17. Blankens ballons tunic i str. 86/92!!

    ReplyDelete
  18. Blankens balloon tunic i str 3-4 år:)

    ReplyDelete
  19. Anonymous10/22/2012

    Liker 'Apple bodyen' best:).
    Hilsen Paulien

    ReplyDelete
  20. Kjempefine klær! :) Favoritten er Blankens ballons tunic i 74/80! Kjempesøt, og perfekt til frøken snupp! :)

    ReplyDelete
  21. Heia! Jeg kunne tenkt meg hannah foldover dress=:0)

    ReplyDelete
  22. Anonymous10/22/2012

    Så mange flotte motiv og klær. Favoritten er "Police Melin Sweatshirt".


    Silje

    ReplyDelete
  23. Stas! Jeg har sett innom og plukka ut denne til den lille: http://www.meandi.se/nn/produkter/110/122413.aspx
    Heia meg og magetrollet!! Hihi... :)

    ReplyDelete
  24. Fin premie! Jeg ville valgt magicpoks ghost-overall :-)

    ReplyDelete
  25. Anonymous10/22/2012

    Jeg synes Blankens ballong tunic var veldig søt.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Her er min favoritt; Blankens balloons tunic :D

    Klem Karianne

    ReplyDelete
  27. det er jo sååå mye fint der, at det er vanskelig og bare ha eeeen favoritt,men forelsket meg i denne:

    http://www.meandi.se/nn/produkter/91/122403.aspx

    marielle.michaelsen@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Wow, for en flott give away. Her var det mye fint. Digger den brune kjolen lillejenta de har jeg da.

    Så valget faller nok på den, http://www.meandi.se/nn/produkter/87/122206.aspx.

    Fin fin kveld til deg!

    -malla-

    ReplyDelete
  29. Så masse flotte klær. Jeg har valgt ut en favoritt, Hannah foldover-dress.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Min favoritt er Blankens Ballons Tunic (str 98/104). Den hadde vært perfekt til Lillesøster, som elsker ballonger;-))

    ReplyDelete


  31. Blankens balloons tunic! (86/92)

    Helle

    ReplyDelete
  32. magicpoks ghost-overall i str 98/104 :)

    ReplyDelete
  33. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne noe fra me and i, ville jeg valgt magicpoks ghost-overall i str 110/116. Klærne fra me and i er helt fantastiske, så dette ville vært en fantastisk premie!

    Anja

    ReplyDelete
  34. Min ettåring hadde nok likt Schulmans cardigan i str 86/92, så den krysser vi fingrene for å vinne;)

    ReplyDelete
  35. Min lille Ellinor ønsker seg Blankens ballons tunic! Den var superkul og søt. I str 74/80. :-)

    Sara

    ReplyDelete
  36. Så fin giveaway. Likte godt Schulmans cardigan jeg! :)

    ReplyDelete
  37. Anonymous10/25/2012

    Hannah foldover dress i strl M, hilsen Ragnhild

    ReplyDelete
  38. Anonymous10/25/2012

    Jeg ønsker police Melin csi tee, XL til min sønn.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    ReplyDelete
  39. Anonymous10/25/2012

    Åh! eg trur att jenta mi som diggar alt med ballongar på, hadde blitt forelska i den brunke kjolen med to rosa ballongar str 98/104 Yeah! tenk om vi vinn!!! :D
    Helsing Sigrid
    berge.sigrid@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Trekk eit lykkelodd, favoritten må vere Blanken Ballons tunic str 86/92 :)
    rossland84@yahoo.no

    ReplyDelete
  41. Anonymous10/26/2012

    Hei! Med en ballongtunika i hus, ville jeg nok blitt populær den dagen, ja!! ;)
    Hilsen Grete-jo@hotmail.com

    ReplyDelete
  42. Heisan! Så mange fine klær å velge mellom i bloggers collection. Blir jeg den heldige vinner, ønsker jeg meg Hannah foldover dress. Hjertelig takk.
    Klem :-)

    ReplyDelete
  43. Søte klær! Blankens balloons tunici str 110/116 hadde passa perfekt til Ozzy:) god bedring og god helg til deg!!!

    ReplyDelete
  44. Anonymous10/26/2012

    Hei! Denne flotte kjolen er min favoritt:
    Flowery foldover dress <3

    Hilsen Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

    ReplyDelete
  45. Anonymous10/26/2012

    Oii, me&i som har så mye fiint :) Min lille loppe ønsker seg genseren traffic i str 98/104 :) Tvi tvi til meg og god bedring til deg!

    thuvamf@hotmail.com

    ReplyDelete
  46. Anonymous5/21/2013

    Just go and browse through some serviceed online websites and
    acquisition out the deals of your best with just few simple clicks.
    It has all the extra features that the i - Pad has too, just fewer apps because it's fairly new compared to the i - Pad. Apple products include the Iphones, Ipads and Ipods all at competitive prices.

    Also visit my site; blackberry playbook

    ReplyDelete

Comments makes me smile!