September 20, 2012

THE DOTS BY MUUTO

 
Vinnerlykken smiler til meg omdagen. Jeg har også vært så heldig å vinne 2 fantastiske Dots, by Muuto, hos Åpent hus. Sponset av butikken Rom til rom. Valget falt på gule knagger og jeg angrer ikke et sekund. The Dots har jeg siklet på lenge. Lykke. Jeg er heldig. Fin fine, gule nonstopper på kjøkkenveggen,"søylen". Som forøverig er malt med magnet- og turkistavlemaling. 
The Dots er perfekte til å henge hånklene på. Eller bare nyte som de er.
Her går det mest i nytingen enn så lenge.
 

Er du også Muuto fan?

6 comments:

  1. Så fin premie! Heldiggris. :) Jeg synes de knaggene er så fine, og de står på ønskelista mi.

    ReplyDelete
  2. Så kult, grattis! Digger den magnettavleveggen din og jeg da;) Går det an å blande seg til ønsket farge med den type maling også, eller er det kun standard farger?? Puta du fikk var jo også så superfin da, heldiggris!

    -malla-

    ReplyDelete
  3. Så stas å vinne! Grattis. Og dette var smashing. Jeg har også de gule på Veslas rom. Elsker de. Og elsker det meste fra Muuto :) Tusen takk for herlig kommentar hos meg. Du er snill du! :)

    ReplyDelete
  4. Muuto er knall!
    Heldige du som vant da =)
    Jeg har 3 hvite liggende som jeg kjøpte i København,
    må få de opp i en fart ser jeg
    La meg til som følger også

    ReplyDelete
  5. Du er heldig! De er utrolig kule! <3 Ha en fin fredag!

    ReplyDelete
  6. Er desidert en muuto fan. Har noen fine dots liggende i skuffen. Skal Spares til ny bolig. Håper det ikke blir lenge til.. Du burde tippe lotto :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!