September 01, 2012

SVART OG HVITT

   
Spennende dag med masser av sommerfugler i magen! Jeg fortsetter på mitt andre år ved Strykejernet
kunstskole og gleder meg så til å komme igang igjen. Desverre varte bare gleden en dag. Fredag skylte influensaen over meg og jeg har skjelden hatt så vondt i kroppen. Til min lettelse kom bestemor til unsettning, da pappaRottefinn spiller konsert i Mo i Rana i helga. Med god pleie, mat og kjærlighet føler jeg meg bedre allerede. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten min mor i slike situasjoner. Takk mamma!
 
 
På meg på den store dagen hadde jeg: Topp fra H&M, cardigan fra Lindex, bukser fra Cubus, sko Nike Air Max og nett fra Tekstileriet. ( Goodiebag-baggen fra bloggtreffet )
 

11 comments:

  1. Digger antrekket ditt!!! Men så dumt at du har blitt syk. Influensa er ikke bra. Godt at du har mamsen der. Hva skulle vi ha gjort uten dem..?
    Klem, og GOD BEDRING :-)

    ReplyDelete
  2. så flott du er!! :) håper du slipper mere sykdom!

    ReplyDelete
  3. Så fin skolepike :)
    Stilig bilde!
    Liker veska di ;)

    ReplyDelete
  4. Du er så vakker! Du burde vært modell:)

    ReplyDelete
  5. Enig med Pia, og god bedring!!!

    ReplyDelete
  6. Så utrolig flott bilde av deg! Herlig fargerik bakgrunn, som gjør at du blir ennå mer outstanding i antrekket ditt! Kjedelig med sykdom, hva skulle vi gjort uten besteforeldre - de har vært livsnødvenige for oss mer enn en gang! God medring til deg!

    ReplyDelete
  7. Uff da, ønsker deg riktig god bedring! Ellers et utrolig flott bilde av deg :) Tenk at jeg glemte å få med meg goodiebagen fra Tekstileriet. Selv sitter jeg her nyoperert på det ene øyet; var så uheldig å få en netthinneløsning tidligere i uken. Klemmer

    ReplyDelete
  8. god betring :)

    du ser strålende flott ut da :)

    henriette

    ReplyDelete
  9. lykke til med nytt skoleår! søt blondekrave ; ) håper influensaen har sluppet taket, bestemødre er uvurderlige!!

    ReplyDelete
  10. Snyggt!
    Vad heter typsnittet du använt till texten på bilden? Kan man ladda ner det nånstans? Det var väldigt fint tycker jag!

    ReplyDelete
  11. Fin du er. Alltid godt med en god mamma i nærheten! :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!