September 14, 2012

SISTE DAGEN UTEN STRØMPEBUKSER

     
Jeg liker høsten.
Alle fordelene med den.
Som innekos. Kakkao. Stearinlys. Skjerf og jakke-vær. Frostrøyk fra munnen. Og å få overvære alle forrandringene som skjer i naturen. Gule blader på trærne. Rim på bakken.. Vi er alle en del av den vi og.
Jeg har en tendens til å glemme det iblant. Her inne i storbyen.



På meg: kjole:vintage, belte: vintage, sko:Nike field trainers, cardigan: Warehouse, skjerf : H&M, solbriller : Flamingo.
På pappaRottefinn: Genser: INI, bukse: Dickies, Sko: Nike Air Max, Cap: New Era.
På Nanino: jakke: vintage, sko: Adidas, bukse: H&M.

12 comments:

  1. Så fine bilder!
    Startet dagen med å merke vanter og lue til Vilje, før vi satte kursen mot bhg. Et sikkert høst tegn vil jeg si :)!! Fin helg til deg

    ReplyDelete
  2. Koselige bilder!
    Helt ening med deg! Elsker høsten! Egentlig elsker jeg alle årstidenen våre, forandringene og det å glede seg til noe hele tiden... ;)
    Ha en super nesten høstdag!

    ReplyDelete
  3. Så fine dere er:) Høsten er den fineste av årstidene:)
    Ha ei fin helg:)
    Trineklem:)

    ReplyDelete
  4. Vi begynte med strømpis i går, sukk.

    ReplyDelete
  5. Jeg og. Elsker høsten. Du beskriver det så vakkert.

    ReplyDelete
  6. Kremt, her et ull-longsen tatt frem.... :P

    ReplyDelete
  7. Happy Weekend! super cute!

    ReplyDelete
  8. Det var definitivt utan strømpebukse-ver her i Horten også i dag (i alle fall i le for vinden). Tynn Nøstebarngenser på meg sjølv var total FAIL! ;)
    Haust er fint, no skal eg straks tenne masse stearinlys, sette fram ost og kjeks og nyte eit stort glas raudvin!

    GOD helg til deg og dine!

    ReplyDelete
  9. Her ble sønnen sendt i barnehagen med strømpebukser i går (Moss), etter en særdeles kald og høstlig torsdag. Men gårsdagen var jo alt annet enn kald :\ Ikke godt å vite når man skal begynne! God helg og fin høst til dere!

    ReplyDelete
  10. Nydelige bilder!
    Jeg elsker også høsten.
    Den er så avslappende på et vis.
    Masse kosetid.
    God kveld!
    Klem Carina

    ReplyDelete
  11. Så herlige dere er!
    Kule i klærne og ;)
    Ja, høsten ER en fin tid...
    Bare vi ser etter sånn som du.
    Og bruker naturen og årstiden for det den er verdt :)
    Ha en fin høst.
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  12. Høsten er den beste tiden!! Love it!!
    Så fine dere er hele gjengen, men uten strømpebukse.. brrrr.. Pass på så du ikke får blærekatarr ;)

    Hilsen "tante" silje ;) hehe

    ReplyDelete

Comments makes me smile!