September 19, 2012

PUTE FRA SNEDIG SNELLE PLUSS 2 TIL.


 
Jeg har vært så heldig å vinne den hvit/svarte/gule puten inne hos den kreative damen Snedig Snelle. Hurra! Så glad. Tusen takk, puten er mer enn velkommen i vår sofakrok!
 
2 puter til er dukket opp i mellom oss, her vi sitter. Sydd med kjærlighet på Tekstileriet. 
Den svarte puten er i lin, Aina, fra Ikea, med selvtrukkede knapper (fra sybutikken) festet igjennom på begge sider. På den ene siden i hvitt bomullsstoff, på den andre siden i rosa/orange retrostoff.  Sterkt inspirert av putenefra Hay. Veldig komfortabel i ryggen.
 
Den andre puten er laget av Saralisa stoff, også fra Ikea. Putene er helt enkelt sydd, ( et langt stykke brettet i to, og sydd sammen med rettsøm, med en liten åpning for vattfyll fra en hodepute. Tilslutt sydd igjen for hånd. Super enklt og kjapt unnagjort.
 
Den lille grønne er fra mitt barndomshjem. En "tullebursdagspresang" sammen med noen penger fra min bror for noen år siden. Tatt ut av miljøet sitt så jeg den med nytt lys, og liker den nå som voksen utolig godt.
Rart med det.
 
Over sofaen har også 4 av mine grafiske trykk kommet opp! En vakker høstdag nå skal jeg få lagt trykkene og maleriene mine ut for salg. Har er hel del på lager for å si det sånn. Jeg krysser fingrene for at det blir denne høsten..
 

2 comments:

  1. Ble kjempekult!
    Så herlig å vinne puter da!
    Har ingen vinnerlykke jeg ;(

    Fin kveld/natt til deg ;)

    ReplyDelete
  2. Digger dem, passer jo perfekt til sofaen! :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!