September 26, 2012

PÅ BESØK I GAMLEBYEN

Våres søte "tante Vivi" & co har et utrolig kult hjem. Da Nanino var på overnattingsbesøk der sist helg, kom jeg på at jeg tok jo noen fine bilder fra leiligheten 17 mai i år. Med godkjenning av huseierene får jeg lov å vise frem noen. Yay! Leiligheten er stor! og huser 2 voksne, 2 barn og 1 liten hund. Den har en fantastisk takhøyde og et supert barnerom med skapene fulle av prinsessekjoler. Settekassen har fått et godt hjem. Jeg elsker hjem fulle av personlighet, liv og sjel. 
Klar for bilderas!?
 

8 comments:

  1. Der har du rett. Virkelig et levende hjem. D

    ReplyDelete
  2. Flotte bilder av fantastisk hjem! Sukk, så fint og levende, et absolutt JA! til hjem full av personlighet!

    ReplyDelete
  3. Levende og utrolig fin hjem. Så mange detaljer og likevel så mye luft.
    Bildene ble bare fantastiske med barna som dukket opp helt naturlig!
    Satt igjen med et stort smil om munnen :D

    ReplyDelete
  4. Hei på dæi!
    Så koselig og levanes hjæm!
    Mange fine detaljer!
    Ønske dæi en fin fin dag!
    Klæm

    ReplyDelete
  5. Fantastisk hjem!!! Ha en fin uke videre, klem til deg;))

    ReplyDelete
  6. Fantastisk! Selv ustylede hjem kan være fine! Likte spesielt godt bilde nr 2, det så jo nesten litt Fantastic Frank-stylet ut faktisk...

    ReplyDelete
  7. Hei du! Takk for den hyggelige kommentaren på siden min! Jeg har added deg på blogglisten min for her var det mye spennende. Liker det urbane og kreativet hjemmet deres med den naturlig styling, her bor det noe!!! I like :-)))

    ReplyDelete
  8. for et nyyyyydlig hjem :)
    her var det liv :)

    Henriette

    ReplyDelete

Comments makes me smile!