September 02, 2012

MINI TID

  

Ny liten klokke på veggen ved ytterdøren. Plukket opp hos NMS Heddal til 20kr. Tikker og går som bare det. Og godt er det. Dette er en av to klokker i huset som virker for tiden.
Rart jeg alltid er forsinket?! Kremt..

Pandaknaggen er også et herlig bruktfunn, bildet av Nanino har en venninne tatt med et slikt et gammelt kamera ( husker ikke navnet, ops!..) og Naninos NesnaLobber for vinteren er sikret. Funnet på salg. Selvfølgelig. Salg er fint.

Og dere, tusen takk for så fine kommentarer dere legger igjen her hos meg! Det gleder meg så og gjør meg så glad!

4 comments:

  1. Dødsfint bilde av Nanino. Og pandaen var jo bare herlig. Fint med brukt. Fint med salg :)
    Og du; Strålende bilde av deg under her! Ha ei fin uke på skolen ;)

    ReplyDelete
  2. for en utrolig utrolig flott panda! misunnelig ; 9

    ReplyDelete
  3. Så kul pandaknagg! Og nesnalobber: Det blir ikke bedre vintersko enn det! SUPERherlige og varme, og så så fine! Jeg har selv også. Røde. Hihihi :)

    ReplyDelete
  4. Det bildet av datteren din var helt utrolig stilig. D

    ReplyDelete

Comments makes me smile!