September 17, 2012

LEILIGHET BOOST

 
Woohhshh.. Som dagene flyr! Og som jeg har savnet å blogge. De siste dagene har jeg (og vi ) måttet prioritere rydding, sortering, kasting og vasking her hjemme. I dag har vi nemlig hatt besøk av en journalist og en fotograf. Med slikt besøk i hus må man jo vise seg frem fra sin beste side. Til og med Scarface leverte sakene tross støvet (kremt) på sine skuldre. Ikke dårlig det.
Om litt, forhåpentligvis, kommer det en spennende sak på leiligheten. Gleder meg allerede. Veldig stas. Og litt skummelt. Men mest stas. Og det gikk jo bra i dag. Jeg overlevde.
Resultatet er jo også en svimlende ryddig leilighet!
 
SOM vi nyter det slik rundt oss.
Mon tro hvor lenge vi klarer å holde det slik?
 
Over er litt bilder fra dagen og smakebiter på innleggene som vil komme fremover. Geder meg!
 
Fin kveld til deg!
 

7 comments:

  1. For ei fantastisk leilighet dokke har! Herlig interiør!
    sigrid:)

    ReplyDelete
  2. Dere har det så fint altså! Ha en finfin dag :)

    ReplyDelete
  3. Fantastiske bilder av den herlige leigliheten deres!!! Nyt et ryddig hjem så lenge det varer :).

    ReplyDelete
  4. Oi, så spennende! Fint har dere det også. Ikke rart det vil komme journalister :-D Det er alltid deilig å få rensket opp litt, vi inviterer ofte folk på besøk for å få et spark bak til å rydde og vaske rundt oss. Og så fordi det er koselig med besøk da... Men de strøkne forholdene varer aldri særlig lenge dessverre... Uansett får man nyte det mens man har det!

    Klem

    ReplyDelete
  5. Oioi, for en skinnende leilighet!! Kan du komme hit også...?? ;) ;) Hvor og når får jeg lese om deg da? :D

    ReplyDelete
  6. Åååh, so fine bilde!! Og spennande med journalist på besøk:) Det var på tide at du havna på glansa papir spør du meg, synest du er så herlig kreativ og med mange freshe og fine løysingar heima:))
    Fin kveld til deg, flinke :)

    ReplyDelete
  7. Oj, så spennande! Og veldig godt når det er ryddig i huset :-)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!