September 20, 2012

KREATIV MAMMA - OH YES!

 
Ny, flott og ikke spennende DIY-bok er i anmars! Proppfull av kreative Gjør Det Selv prosjekter for alle og enhver.
Jeg er så heldig å få være med som bidragsyter, i godt selskap med en hel haug av andre, fine medbloggere.
Lanseringen blir i midten av oktober og den blir utgitt på JM Stenersen forlag. Boka kan allerede forhåndsbestilles her. Klikk deg også inn for å lese forlagets omtale.
 
Gleder meg til å få boka i hendene. Selvfølgelig venter det også en give away der du får sjansen til å vinne et ferskt eksemplar. Denne må jo også være perfekt å ha for hånden nå i tiden før jul. Hjemmelagde julegaver er de beste, er de ikke?
 
 
Hilsen Mumsi - Den kreative mammaen. Oh yes.

3 comments:

  1. Så gøy! Gratulerer! Gleder meg til å se boka altså! Og du, du burde jo stå på julmarked på Blå med de flotte trykkene dine under! De er virkelig råfine :)

    ReplyDelete
  2. Oj!!! SÅ utrolig gøy!!!!!!!!
    Kjempemoro altså :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous9/20/2012

    Du kreative mamma!!! :))
    Jeg har ikke fått med meg at du er bidragsyter til en slik BOK :))
    Gratulerer flinke du :)
    Jeg har linket det til facebook :))
    Festlige bilder av mine to jenter, glad i dere :))
    Mamma

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)