September 10, 2012

INTERESSANT UKE


Uken gikk så altfor fort, ja så vidt jeg rakk å henge med i svingene. Bloggen har fått lide og jeg savner å henge rundt her inne. Akk og ve. Sånn er det bare i blant. Men på insta. På insta henger jeg med!

1 & 2 . Skolen er i full gang. Vi gjør morsomme tegneoppgaver som å tegne uten å se på arket og har blant annet hengt ut med saueflokken på Hovedøya.
3. PappaRottefinn gav etter forfristelsen og handlet seg lego Star Wars. Man blir aldri for gammel for lego.
4. Skattejakt på finn.no resulterte i en den fineste klokken fra Habitat. Kupp til 400kr!
5. Å få kaffemaskin i hus er LUXUS! Takk Rom 123!
6. Ny retrotrille til Nanino kjøpt av fiiineste Loiuse fra 4.etg. Hjertebanktrille!
7. En skypute er blant annet blitt til på kamerset.
8. På insta deler pappaRottefinn / @knirckefar og jeg vår glede for sko.

Håper du får en knall start på en ny uke!
 

1 comment:

  1. digger å følge deg på insta jeg :)

    ..og den klokka..ja, jeg kommer ikke over det altså!! :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!