September 24, 2012

DEN SØTE LOPPELYKKE


Helgas lopper. Fra loppemarkedet på Bekkelagetskole. Kakene var dyre, men loppene hadde stort sett fine priser.
 Jeg er så fornøyd med skattene jeg fant.
Et voksenstørrelse-kardemomme-dynetrekk ( vi blir aldri for gamle for Kademommeby ), et blårutede barnedynetrekk, et lite Norgesglass, 2 sett Made in Poland - emaljerte kopper og fat, en suppetallerken design Norge i fra Figgjo og 2 glade frokostasjetter fra Stavangerflint.

Ah den søte loppelykke.

Var du på loppemarked i helgen? Funnet noe morsomt?
 

10 comments:

  1. Søte kopper. Og Kardemommedynetrekk er et funn.

    ReplyDelete
  2. Sweet :)

    Jeg har hatt dårlig loppefangst de siste helgene, men har da dradd noe med meg hjem. Mest kaker da, men... ;)

    ReplyDelete
  3. Ai, er så fantastisk med barnesengesett! Jeg fant ett i sommer helt nydelig. Lyseblått med roser, sikkert fra 80-tallet, mykt og deilig stoff. Mange fine kupp du har gjort!

    ReplyDelete
  4. Så mye fint du har funnet! Loppis er gøy!!
    Er grådig misunnelig på det Kardemommeby sengetøyet..
    Regner med det blir loppis til helgen:-)

    ReplyDelete
  5. Anonymous9/24/2012

    Hihi, fant Kardemomme-dynetrekk i juniorstørrelse på loppis på Lysejordet skole i helga. Var veldig fornøyd, og enda mer fornøyd nå når jeg ser at du også liker det! Du har jo så god loppesmak! (er det et ord?? jaja... ;))

    Elin

    ReplyDelete
  6. Hei på dæi!
    Oi det va mye fint du hadde funne dæi!
    Æi elska de pusekatt koppan og fatan! Lækkert!
    Ønske dæi en strålanes dag videre!
    klæm fra tøvsjura Kristine

    ReplyDelete
  7. Jeg blir så glad av dere!

    ReplyDelete
  8. Heia! Huff, jeg får ikke møtt dere i dag allikevel :( Kroppen spiller ikke helt på lag for tiden :( Håper vi får muligheten igjen om ikke så lenge! Fin blogg du har forresten, jeg har av en eller annen merkelig grunn ikke vært innom her før i går.

    ReplyDelete
  9. Wow, jeg blir så imponert over hvor mye fint du finner på loppis. Tror du må ha en egen lopperadar. Likte særlig blikk-serviset! Har aldri sett med katter på før! :-D

    ReplyDelete
  10. Søte pusekatter = kule kopper!!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!