August 08, 2012

TEPPER TAR TID

 
Særlig om man ikke jobber med de hver dag..
Det er uker siden sist jeg sydde på teppet mitt. Men jeg håper jeg vil få opp dampen denne uka, i dag skal jeg nemlig ut på tur med min mor! Vi kjører over fjellet med målet Røvær, utenfor Haugesund, for fest og gode stunder med familie og venner. Min mormor er nemelig derifra og jeg har ikke vært på Røvær siden jeg var liten. Sene kvelder i et hus på en øy må jo være perfekt for slike håndarbeids prosjekter. Jeg gleder meg.

Vi bloggest igjen om ikke altfor lenge!

16 comments:

  1. Tid tar nok et slikt prosjekt, men gurimei så utrolig fint det blir!!! Jeg vurderer et gryteunderlag her nå altså.... ;-) Riktig god tur til deg! Klem

    ReplyDelete
  2. Skjønner godt at det tar tid! Men du verden så flott det blir!! Jeg har selv tenkt på et slikt teppe, men vet ikke helt om jeg tør begynne på det enda... Gleder emg til å se ditt ferdig!

    ReplyDelete
  3. Det blir fint! Jeg vil også lage et slikt et :) Husk å kjøpe med deg nok kuler! :) God tur!

    ReplyDelete
  4. Det blir kanonfint! nå fikk jeg ordentlig lys til å lage et selv. Har du en oppskrift som du følger eller er det på frihånd?

    ReplyDelete
  5. Ååå, det blir SÅ fint! :) Men kan tenkje meg at det er litt av eit evigheitsprosjekt.. ;)
    Lukke til :)

    ReplyDelete
  6. Å, det teppet blir SÅ kult!
    Og kos deg masse på Vestlandstur:-)

    ReplyDelete
  7. Så fint det blir!! Imponert over tålmodigheten din:)

    God tur, kos deg:)

    ReplyDelete
  8. Ja, det tar nok tid, men akk så det er jo sååå verdt det! Det blir jo helt rått...

    Kul ny header forresten, liker stilen!

    ReplyDelete
  9. Det kommer til å bli så fint. Jeg har tenkt på det hver gang jeg er på Grene...hva trur du det havner på i pris da?? For et sånt lite et? Jeg kunne tenkt meg å lage et stort jeg ass....men...det blir sikkert med tanken ;)

    ReplyDelete
  10. Åh, det blir dritkult. Du er jammen god som har tålmodighet. Et lite tips, men sikkert for seint er å kjøpe slike kuler på ebay eller var det etsy...mye billigere. Mine slike kuler som jeg kjøpte på søstrene grene har falmet mye, så hold det unna direkte sollys.

    ReplyDelete
  11. Åh, det blir dritkult. Du er jammen god som har tålmodighet. Et lite tips, men sikkert for seint er å kjøpe slike kuler på ebay eller var det etsy...mye billigere. Mine slike kuler som jeg kjøpte på søstrene grene har falmet mye, så hold det unna direkte sollys.

    ReplyDelete
  12. Åh, det blir dritkult. Du er jammen god som har tålmodighet. Et lite tips, men sikkert for seint er å kjøpe slike kuler på ebay eller var det etsy...mye billigere. Mine slike kuler som jeg kjøpte på søstrene grene har falmet mye, så hold det unna direkte sollys.

    ReplyDelete
  13. Åh, det blir dritkult. Du er jammen god som har tålmodighet. Et lite tips, men sikkert for seint er å kjøpe slike kuler på ebay eller var det etsy...mye billigere. Mine slike kuler som jeg kjøpte på søstrene grene har falmet mye, så hold det unna direkte sollys.

    ReplyDelete
  14. Åh, det blir dritkult. Du er jammen god som har tålmodighet. Et lite tips, men sikkert for seint er å kjøpe slike kuler på ebay eller var det etsy...mye billigere. Mine slike kuler som jeg kjøpte på søstrene grene har falmet mye, så hold det unna direkte sollys.

    ReplyDelete
  15. Så kjekt å rusle rundt inne hos deg igjen vennen! Blir alltid så inspirert :o)

    Teppet blir dritbra da. Tenke det komme te å bli bra på fredag og eg. Ikkje redd for at du skal mangle kreativ inspirasjon jaffal :o)

    Ska du te Røvær altså??!! Det e jo ikkje langt fra meg. Hadde vore kjekt å sett deg igjen men det blir kanskje litt vanskelig?

    Du må uansett ha det storveis snuppa!
    KLEMMMM

    ReplyDelete
  16. i also wanted to do that... hard work ;)

    love your header!!!!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!