August 20, 2012

STOFF, STIFTEPISTOL & FEST!


Tekstil stiftet på lerret og enkel fornyelse av taburetter/stoler var mitt bidrag til Ikea-NIBdagen på Tekstileriet.
Skal si dagen og kvelden var full av inntrykk! Så stas å få bidra og å få være sammen med så spennende, kreative og interiørfrelste mennesker.

Tekstileriets blogg har skrevet om min workshop her om du vil ta en nærmere titt!

NIB har lagt ut flotte bilder fra dagen og kvelden. Sjekk ut innlegget her og her! Det samme har tekstileriet her.
    

AnMagritt & meg i "photoboothen" laget av Jeanette / By Fryd

5 comments:

  1. En slik krakk har vi i barndomshjemmet mitt...fikk lyst til å bruke stiftemaskin nå :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous8/21/2012

    Så fine både krakkene og bildet ble. Oppstillingen i bakgården ble ekstra stilig, smil :))
    Vi har ikke funnet rett plass for bildet enda, men takker fra kollegaer på jobben :)
    Nydelig bilde av An Magritt og deg, godt jobbet på fredag :))
    OG
    Gratulerer med fin andre plass!!
    Klem fra mamma

    ReplyDelete
  3. Ah! Du og jeg vennen!!!

    ReplyDelete
  4. Takk for sist! Veldig gøy med 2 IKEA workshop og mange hyggelige deltagere! Håper det blir en gang igjen...en gang?? Ser de haar lagd blogginnlegg om dagen du var der. Finfint bloggbilde. Elsker det håret! Ha en fin dag! Satser på at solen bryter frem gjennom skyene. Signe

    ReplyDelete

Comments makes me smile!