August 15, 2012

SOMMER IDYLL

 
Røvær står mitt hjerte nær, og 1000 bilder har blitt 20 som jeg bare må vise dere her på bloggen.
Vær forberdet på bilderas!
 

 
Øya er så vakker! Full av historie, nostalgi, naturkrefter og liv.
Min mormor kom fra Røvær, og øya var min mors barndomsparadis. Det skjønner jeg så godt. Høye topper, lave, lune daler, blomster med de sterkeste farger ( noe å gjøre med klimaet her ute ), dyr og arbeidsomme, resurssterke og iniativrike mennesker som får det hele til å gå rundt. Med både hotell, butikk, leisted, fiske, musikkstudio og mere til!
En av mors kusiner har pusset opp et gammelt hus hvor vi var så heldige å få være. Hele huset er fullt med smarte løsninger og jeg dåner enda bare ved tanken. Jeg bare digger det! Det var så godt utnyttet og fint! Vi var også med i et 60årslag og der traff jeg skjønne Ingrid som er gift med min tremenning. Hyggelig å få møte en så fin medblogger og insta-venn!
Takk for besøket kjære Røvær. Takk til snill familie som tok oss med rundt og ut i båtene, og for alle de gode historiene. Jeg kjenner meg heldig.

Besøk gjerne disse sidene for mer info & bilder om Røvær.

5 comments:

  1. Utrolig fin plass! Et bilderas er verdt å titte gjennom når det er så mange flotte bilder også! Fin kjole du har på deg, forresten! :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous8/16/2012

    Ja, vi har mange gode minner å dele fra disse herlige sommerdagene. Flotte bilder du har tatt! Ikke enkelt å velge blandt alle du tok :))
    Jeg TAKKER også de herlige slektningene våre som gjorde feriedagene våre så fantastiske flotte!
    Kjekt å reise på tur med deg :))
    Klem fra mamma

    ReplyDelete
  3. Anonymous8/17/2012

    Nydelige bilder!!Barndomsminner strøyme på. Takk for at du deler med dine opplevelser med oss.
    Klemma tante Olaug

    ReplyDelete
  4. Så vakkert! Nydelige farger i bildene dine. JEg har også et øy-paradis jeg er så heldig å feriere på hver sommer. Lite som slår det:-) klem fra Karlotte.

    ReplyDelete
  5. For ein fantastisk plass og flotte bilder. Hadde blitt ein flott artikkel i eit fint blad!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!