August 27, 2012

IT WAS ALL ABOUT ME..


Yes, da var bursdagsfeiringen over for i år! 3 dager til ende varte festen. Hele 6 kaker ble mumset opp, god mat og drikke fortært, en hel del familie og venner har stukket innom og mange, fine pakker er blitt åpnet! Spill, vin, kokebok, sybok, julebok, penger, blomster mm. Takk mine venner og familie, dere er de beste!

Den aller, aller beste gaven i år, fikk jeg av pappaRottefinn. Men den fortjener et innlegg for seg selv. Jepp, its over the top. Så spent!

Tusen takk for alle bursdagshilsner og gode ønsker! Jeg blir så glad og varm om hjertet.
Bloggvenner er så gode å ha. Nanino som fikk veldig feber på lørdag er oppe å hopper igjen. Takk for god bedring meldinger på insta.

Plakaten med bursdagen min på er det forresten Form-Re-Form som står bak, for de som lurer på det.

Og Rarerina, jeg skal få tatt kontakt med deg i løpet av morgen dagen! At du ikke har fått din give away gave kan vi ikke ha noe av.

Fin kveld alle sammen!

8 comments:

  1. Gratulerer så masse med overstått dag Mumsi, så stas med bursdag når man blir vartet opp litt ekstra! Me loove!

    Høres ut som du har hatt en fantastisk feiring, å jeg gleder meg til å lese om papparottefinn gaven!! Juhuuu

    ReplyDelete
  2. Gratulerer så mye med overstått dag. Gleder meg også til innlegget om gaven fra pappaRottefinn :)

    God tirsdag til deg!

    klem
    Vigdis

    ReplyDelete
  3. så koslige bilder, gratulera så masse med overstått :)

    henriette

    ReplyDelete
  4. Så ut som en herlig bursdag. Du er så fin!
    Jeg hadde også en fantastisk fin dag. Kjekt å ha bursdag selv om jeg er en del år eldre enn deg.
    Koselig at du nevnte meg i forrige innlegg. Takk ;)
    Nå er jeg spent på hva Rottefinn fant på til deg...

    ReplyDelete
  5. Ser ut som en finfin feiring! Hurra for deg :)

    ReplyDelete
  6. sier det igjen..HIPP HIPP HURRA!! bursdag er bare så gøy!! spent på hva den store gaven din var?? hørtes jo ut som du hadde fått masse annet fint og..herlig!

    ReplyDelete
  7. Hipp hurra for deg på etterskudd, fine du! :) Det var såå koselig å møte deg på Polarn O. Pyret treffet og tusen takk for den koselige hilsenen i bloggen min! Håper vi ses igjen om ikke så lenge! Klemmer

    ReplyDelete
  8. HIPP HIPP HURRA!
    Klem
    Lisa

    ReplyDelete

Comments makes me smile!