August 24, 2012

POLARN O. PYRET BLOGGTREFF


 
På onsdag var det duket for festlig blogg-sammenkomst igjen. Polarn O. Pyret hadde invitert til bloggtreff i butikken sin på Majorstua. Høstens nyheter ble vist frem av de tøffeste, unge modeller. God info om polarn o. pyrets konsept og butikk fikk vi og presentert. Kvelden var fint lagt opp og med de lekreste makroner fra Pascal, bobbler i glasset og 30 % på hele butikken var vi alle så fornøyde atte.
 
Og kvelden hadde ikke vært det samme uten alle de søte bloggerene som møtte opp. Veldig artig å treffe nye og kjente bloggvenner. Fabelaktig, Myke minutter, Mrs.Sofiedal, Honning Hjerte og Cecilius er alle så koselige damer. Jeg anbefaller turen innom dem! Ja, det er noe helt spesiellt med bloggedamer altså. Så positive, glade og vennlige!

 
En velfylt, liten goodiebag fikk vi og! Jeg elsker gaver! Inneholdet, en merkepen for klær, ullvanter, gavepkke fra Burts Bees, lue og gavekort i nettbutikken, falt i god smak hos meg!
 
 
Polarn O. Pyret er vi fan av! Lua måtte tas i bruk med engang. Perfekt for kaldere dager.

4 comments:

  1. Skulle gjerne ha vært der, men fikk ikke tid denne gangen...

    ReplyDelete
  2. Så gøy! :) Fine klær asså !
    Men - du ( og den søøøte jenta di )kommer til å elske Burts bees produktene. Jeg er en ivrig bruker av disse da de finnes til små og store - ja til og med gravide tenk. De lukter himmelsk og er økologiske og de fleste også 100% naturlige :)

    ReplyDelete
  3. Så bra ut. Liker Burs and Bees.. Så hyggelig at du tok kontakt med meg!:) skulle ønske jeg kunne være med. God helg til deg!!:)

    ReplyDelete
  4. Skulle ønske jeg kunne være med!
    Hanne

    ReplyDelete

Comments makes me smile!