August 03, 2012

NIB UTFORDRING - KREATIV MED TEKSTILER

 
Jeg er kjempe glad for å kunne være med i NIB sin utfordring, Kreativ med tekstiler, denne måneden! Det er ingen tvil om at tekstiler er med på å gjøre et interiør! På bildet fra stuen kan du se vår "nye" sofa, med egen trukkede knapper i lin. Puten er sydd av et gammelt Ikea tekstil, og det fantastiske strikketeppet i ull er fra pappaRottefinns barndom. Gardin"holderene" er gamle heklede bånd festet i en krok i vinduskarmen. Bladkurven er et nytt funn, gratis fra gjennbruksstasjonen og bildet over sofaen er det en medelev av meg som har laget.
 
Jeg gleder meg til å se mange flotte og ikke minst kreative bidrag i tiden fremover!

12 comments:

  1. Kjempefint bilde!
    Lykke til i konkurransen!
    klem fra Tove/nr.7

    ReplyDelete
  2. Lekkert!
    Lykke til i utfordringen!

    Nyt fredagskvelden!
    Klem Gitte

    ReplyDelete
  3. Hei :)

    Dette var et spennende bilde. Det er så fint når signalfargene gjentas flere steder.

    EVA

    ReplyDelete
  4. Så fresht og flott bilde! Superfint med den gamle sofaen med nye knappar, og strikketeppet er til å ete opp! Lykke til i utfordringa! klem

    ReplyDelete
  5. Så kult bidrag! Digger puta, og det oransje bilde...smelt :)

    Ha en fin lørdag!

    ReplyDelete
  6. jeg liker bildet ditt veldig godt. Fine farger og komposisjon:-) Lykke til i konkurransen!

    ReplyDelete
  7. Så fint!
    Liker bildet kjempegodt!:)
    Lykke til da du!!
    klemmm

    ReplyDelete
  8. Kjempekult bilde!
    Og så digger jeg den nye sofaen din, skikkelig fin.
    Nå har jeg kost meg med å bla tilbake i bloggen din, så mange fine innlegg du har hatt i sommer! Ser ut som dere har gjort mye spennende!
    Og forresten, den nye headeren din er bare SÅÅ fin! Perfekt:-)

    Klem Louise

    ReplyDelete
  9. Så fint bilde, liker det ;)

    ReplyDelete
  10. Kjempestilig alt sammen...lykke til...
    klem

    ReplyDelete
  11. Utrolig kreativt og fint bidrag! Digga bildet! Følger deg videre. Ha ei fin uke:) Klem Natalie

    ReplyDelete
  12. gratulerer så mye med andre plass. du fikk min steme:)))

    ReplyDelete

Comments makes me smile!