August 16, 2012

MER KREATIV TEKSTIL INSPIRASJON

Blogglandia og diverse håndarbeidsbøker florerer av fine tekstilprosjekter, og jeg henter mye inspirasjon fra her & der. Selv er jeg ikke veldig aktiv med symaskina, men enkle sømmer og litt zikkzakk får jeg nå til. Og sying med hånd går fint! Jeg kom til å tenke over tidligere prosjekter jeg har gjort med tekstil og har samlet sammen noen av dem for dere under her.
 
Kankje du kan bli enda litt mer inspirert? Dette er helt enkle prosjekter som ikke tar så veldig lang tid og er lette å gjennomføre. Akuratt slik jeg liker det!


 
7. Sløyfespenne etter inspirasjon fra her. 8. Superduper enkelt barnedynetrekk 

 
Jeg må forresten takke med store smil og klemmer, for alle stemmer jeg har fått i finalen i NIB utfordringen "Kreativ med tekstiler". Jeg er så glad for å befinne meg side ved side med slike fine finalister. Gi gjerne din stemme HER!
 

7 comments:

  1. Så mange fine tips og ideèr :)
    Det er jo det som er så fint her inne ,at man kan finne inspirasjon av hverandre !
    Jeg blir stadig inspirert av deg.
    og du - min stemme går til deg :)
    Hurra !

    ReplyDelete
  2. Så mye fint! Flink du er :)

    ReplyDelete
  3. Så masse fine tips, takk for at du deler! Smart å samle de i et slikt innlegg!

    ReplyDelete
  4. Så masse fine prosjekt! Og du har sjølvsagt fått mi stemme i finalen - diggar det deilig retro biletet!

    ReplyDelete
  5. Du er superflink!!!
    Og gratulerer så mye som finalist :) Jeg er i meget godt selskap ser jeg ;)

    Klem fra Stine, og lykke til i morgen!

    ReplyDelete
  6. Masse flott her! Tekstiler er ein enkel måte å fornye på - likar det!

    Likar òg bildet ditt kjempegodt - du har fått stemma mi:-)

    Klem

    ReplyDelete
  7. Kjempefine bilder! :-) Takk for flott kommentar på sommerlotteriet mitt.... du vant! :-D Send meg ein mail med adresse ;-) (hanne@flagtvedt.no)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!