August 16, 2012

IKEA WORKSHOP OG BLOGGTREFF

  
Jeg elsker at Ikea Tekstileriet har flyttet inn noen kvartaler nedenfor oss. Daglig byr de på små og store overraskelser i bybildet og selve konseptet er jo helt genialt! Jeg har enda ikke vært innom å fått sydd meg noe lekkert, men å beundre vindusutstillingene satt sammen av flinke medbloggere har jeg gjort! Opptil flere ganger om dagen, til å fra diverse ærender. Hihi, jeg kjenner jeg blir stolt!

Også vet jeg ikke helt hva som skjedde. Jeg har takket ja til å komme å holde en workshop i åpningstiden i morgen kl 17! Oh som de sommerfuglene hopper og danser i magen. Å snakke foran mange fremmede mennsker er ikke helt min kopp med te. Samtidig er det under slike utfordringer man utvikler seg, er det ikke?
 
Det er tett program hele dagen i morgen. PappaRottefinn forlater landet til fordel for Liverpool og gode svigermor er busset inn som ekstra hjelp & støtte.
 
Kl 12.30 skal Llidyl lage festpyntede kleshengere,  kl 15 skal An-Magritt vise hvordan lage søte skyputer, og kl 17 skal jeg trekke om taburett og bildelerret. Her er det fritt for publikum å komme innom og prøve seg på prosjektene!
 
Kl 20 er det duket for bloggtreff og IKEA lansering i Oslo av den nye katalogen! Jeg gleder meg slik til å treffe gode, fine og interiørfrelste medbloggere. Festligheter er jeg fan av!
 
Kankje vi ses?!
 

11 comments:

  1. Så spennende!
    Masse lykke til med workshop, det blir sikkert kjempegøy.
    Skulle gjerne vært både der og på bloggtreff, men jeg var altfor sent ute og alle plasser er opptatt virker det som.
    Kos dere:-)

    ReplyDelete
  2. Anonymous8/17/2012

    Ønsker deg lykke til, kommer til å tenke ekstra, ekstra på deg kl 17.
    Dette blir spennende, du er tøff, stolt av deg :))
    Klem mamma

    ReplyDelete
  3. Så spennande!! Det der klarer du fint! Og kos dokke på kvelden!

    Klem

    ReplyDelete
  4. Å, så gøy - det er ikke skummelt, bare morsomt! trøst deg med at de som kommer virkelig er interessert i det du skal snakke om, jeg har fått mange positive tilbakemeldinger etter min workshop.

    Lykke til, skulle gjerne vært der, men må rulle hjem til forstaden etter siste arbeidsdag på et helt år...

    God som Grønn

    ReplyDelete
  5. Vi medbloggere er skikkelig stolt av deg også!!
    Du er superflink som ble med (søte mammaen din over her daa..) Man sier man vokser på slikt - øver og prøver meg frem jeg også. Dette ble sikkert bare hyggelig, det er jeg sikker på. Men man kan jo slite seg ut med å grue seg infernalsk, da. Helt uten grunn. Gleder meg til å høre hvordan det gikk og sånn..
    klem

    ReplyDelete
  6. Lykke til! Det blir sikkert så bra atte:)

    ReplyDelete
  7. Jeg var på alle workshop'ene i dag. Var kjempespennende alle tre.

    ReplyDelete
  8. Dette hørtes spennende ut!

    ReplyDelete
  9. Hei søte deg,
    takk for sist :) Så herlig å møte deg, du er jo bare søtest!

    vi blogges!
    -Maia

    ReplyDelete
  10. Hei fiiiine du!:)
    Ja, jeg måtte rett inn og kommentere tilbake!:)

    ...var kjempe morro å henge litt med de-du er herlig!:) Stemmer for at vi (som bor sååå nærme) tar en kaffe eller noe og skravler litt igjen snart!:)

    ...morro å se bildene fra workshopen din! Virket jo som om det gikk kjempe bra!:)

    ...og ja så bildet hos deg av meg! Kjempe fint! Nesten det fineste bildet om ble tatt av meg hele dagen det!:)

    stor klem til deg

    ReplyDelete

Comments makes me smile!