August 25, 2012

HIPP HURRA! MIN DAG I DAG!


Jeg er så glad i bursdager, og spesiellt i min egen! Å ha en hel dag dedikert bare til deg er jo helt fantastisk.
I dag er dagen og du kan tro jeg smiler!

Tusen, tusen takk for alle gratulasjoner og hilsner som jeg har fått på instagram. Så stas, må dere vite!

En liten shout-out til Javelnet og Geir/Cast fra Equicez som også fyller år i dag! Hipp hurra!


På meg har jeg kjole fra Flamingo, cardigan fra H&M, smykket er vintage og øredobber fra Morris.

24 comments:

  1. Gratulere med dagen, måtte det bli en flott en! Klem Mona

    ReplyDelete
  2. Gratulerer så mye med dagen !!
    Kos deg og nyt den :)

    Bursdagsklem fra Janne

    ReplyDelete
  3. GRATULERER med dagen!
    Må du kose deg og spise mye god mat ;)
    Jeg er også glad i bursdager... Er jo kjekt å bli gjort litt ekstra stas på.
    Bursdagsklem May Helen

    ReplyDelete
  4. Hurra for deg !
    Ha en fantastisk dag :)

    ReplyDelete
  5. Gratulerer med dagen!!! Bursdager er gøy :) Håper dagen din er strålende!
    Ingrid

    ReplyDelete
  6. Anonymous8/25/2012

    Hipp hipp hurra. :) Et lite spørsmål: hvor har du fått tak i "kalender-bilde"? Er det et loppis-funn eller er det noe du har bestilt? Innså plutselig hvor kul det hadde vært at å gi i bursdagsgave. :)

    Marita

    ReplyDelete
  7. Gratulerer så masse med dagen,håper den blir flott:)
    Klemklem

    ReplyDelete
  8. Gratulerer med dagen nok en gang, håper du har en flott feiring!
    Også oppdaget jeg på øverste bildet at jeg faktisk har navnedag i dag, takk for den informasjonen:-)
    Klem

    ReplyDelete
  9. gratulerer med dagen! Kos deg masse:)
    Skal ut å feire Dina i dag, så da skal vi feire deg litt også,
    SKÅÅÅL;)

    ReplyDelete
  10. Heisan
    Masse grattis med dagen din! Håper den blir fornøyelig og fin!
    Stor bursdagsklem fra Kaspara

    ReplyDelete
  11. Gratulerer med dagen!
    Husker jeg en gang vant en slik plakat hos deg, men fikk den aldri...
    Ha en fin helg.
    Skal finne deg på insta.

    ReplyDelete
  12. Gratulerer med dagen!!!

    ReplyDelete
  13. Gratulerer så mye med dagen! NYT dagen. Den er DIN :)

    Klem Lene

    ReplyDelete
  14. Hipp hurra for søteste deg!!!
    Håper bursdagen blir alt du ønsket :)

    ReplyDelete
  15. Gratulerer med dagen!

    ReplyDelete
  16. Hipp, hipp hurra for deg!!! håper du har hatt en superfin dag! Bursdagsklem til deg :)

    ReplyDelete
  17. Gratulerer så himla mye med dagen !

    ReplyDelete
  18. Grattis en dag i efterskott! Klart att man ska fira sin dag även om man är vuxen.

    ReplyDelete
  19. Gratulerer med dagen igår!!!

    ReplyDelete
  20. Gratulerer med dagen:). Javelnet er min bestis og hun skal få pakkesang av meg i dag:).

    ReplyDelete
  21. Gratulerer megamye med gårdagen!! :)

    ReplyDelete
  22. Anonymous8/26/2012

    Det er kjekt med bursdag!! Særlig din :))
    Gratulerer med den 25!!! Ekstra stor stas og ekstra gratulerer i år:))
    Mange som har sendt hilsen til deg via min Fb.;)
    Bursdagsklem en gang til fra mamma

    ReplyDelete

Comments makes me smile!