August 15, 2012

HAR DU HØRT OM Me&i?


   
Jeg har fått en hyggelig mail fra Me&i som er i gang med å lansere sine 2 nye høstkolleksjoner!
De fører de søteste barneklær og dameklær i behagelige stoffer, og prisene er det ikke mye å si på.
Jeg er alltid ute etter å finne litt unike og spesielle klær til både meg og Nanino, særlig loppemarkeder og bruktbutikker blir flittig besøkt. Men jeg har også med stor iver oppdaget netthandel hvor man kan få tak i gode og kule klær som ikke er å finne i de store kjedebutikkene. Alt fra hjemmelagde klær til merker som Me&i. Jeg gleder meg til å se den nye kolleksjonen deres og videre samarbeid.
   
 
Innlegget er sponset

3 comments:

  1. Søta!
    ...you`ve got mail!:)

    Klem klem

    ReplyDelete
  2. Oj, så spennende klær!!!
    Passet bra til deg :)

    ReplyDelete
  3. Hei:)

    Grattis! Du er i finalen i utfordringen Kreativ med teksiler:)

    Jippi!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)