August 16, 2012

FINALIST I UTFORDRINGEN "KREATIV MED TEKSTILER"

Hurra! Jeg kan ikke tro det!
 
  
Jeg er så glad og beæret av å befinne meg i finalen med så mange flotte og ikke minst sterke konkurenter!
Temaet denne måneden er som nevnt "Kreativ med tekstiler" og på bildet har jeg prøvd å få med noen slike små krumspring. Knappene på sofaen er laget selv av linstoff og sydd på. Bananputen har jeg lagd av et gammelt Ikea stoff og gardin"holderene" er et hekletbånd festet i en krok. Det fantastiske teppet er det desverre ikke meg som står bak. PappaRottefinn hadde lykken med seg og vant det på en basar da han var liten. Siden er det blitt brukt som sengeteppe og nå som ullteppe i sofaen vår. 
  
For masser av "Kreativ med tekstiler" inspirasjon sjekk ut NIB sine sider her, her og her.
 
Og ikke minst for å stemme på meg eller andre gode finalister trykk HER!
     

5 comments:

  1. Jeg heier på deg:)

    ReplyDelete
  2. Så utruligt gøy at du er med,synest det var topp:)lykke til:)
    Ein strålandes dag til deg!
    Klemklem

    ReplyDelete
  3. Kjempefint bidrag. Tvi tvi håper du vinner. :)

    ReplyDelete
  4. Done;) lykke til!!

    ReplyDelete
  5. Hei fine frøken!! Var det du som hadde dette vakre bidraget - du fikk min stemme!! Takk for på fredag - veldig veldig hyggelig å snakke med deg!! Nå skal jeg fordype meg litt i ditt blogg-univers her, det gleder jeg meg til! Ha en fin uke, klem fra Karlotte.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!