August 14, 2012

FIGGJO MINT I HJERTET


Jeg er tilbake fra en herlig husmorferie i vest, og er deilig utvilt og klar for en ny uke! Vel, helt klar & uthvilt for daglige gjøremål, stress og mas, blir jeg vel aldri. Men slik føles det kanskje for de fleste. Alt er ikke bare kaos da, mye positivt skjer omdagen og. PappaRottefinns buisness går som det suser og Nanino har funnet seg tilrette på sin nye avdeling i barnehagen. Lykke for et mammahjerte det! Funn og andre sommerskatter bringer også frem smil og glede. Som disse 4 fantastiske kaffekoppene fra Figgjo. Mint er ikke en farge jeg har mye av her hjemme, men det frister så absolutt å få mer av denne go`fargen i hus.

10 comments:

  1. Nydelig! Digger det mintgrønnet serviset til Figgjo.
    Foreløpig har jeg et lite serveringsfat, og en mugge med knust hank:-) Heldig du som har fått tak i fire flotte kaffekopper!

    ReplyDelete
  2. Loooove!!:)
    ...har to serveringsfat! Mine nyeste favoritter og bruker de så ofte jeg kan!:)

    klem klem

    ReplyDelete
  3. Lekre mintgrønne koppar! Og fine teppet du lagar! Morsomt med tur til Røvær - der har eg vore fleire somrar på leir i ungdommen, hehe. Nydeleg øy!!

    Klem

    ReplyDelete
  4. Så godt med husmorferie!!
    Og så de lekre koppene da! Herlig farge!:)
    Og GRATTIS med ny kuuuul Header! *LIKER*
    klemklem

    ReplyDelete
  5. Koppene er kjempefine, jeg har andre figgjokopper i samme farge, nydelige er de:)

    ReplyDelete
  6. Veldig fine!

    Ha en fortsatt god uke! Ses vi på fredag?

    ReplyDelete
  7. Så flotte billeder!!!

    elske den mint grønne farve :D

    rigtigt god aften :D

    -muabi.dk

    ReplyDelete
  8. De mintgrønne koppene var nydelige - herlige farge:)

    ReplyDelete
  9. Ja, den mintfargen er nydelig! Og for et fantastisk kult teppe du lager under her!! Hvordan gjør du det? Hva med et DIY innlegg..??:)

    Ha en strålende onsdag!

    ReplyDelete
  10. Takk for gode tilbakemeldinger alle sammen! Jeg er visst ikke alene om å like figgjo mint porselen!

    Høytrykk: Ja vi ses til fredag! Gleder meg!

    Tove: Teppet er veldig lett å lage, kan selvfølgelig lage en liten DIY om hvordan jeg har gått frem. ;)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!