July 31, 2012

SVENSKELOPPIS & FINE FUNN


Ahhh, som jeg bare digger loppisene langs veiene i Sverige. På vei hjemover fra Jönkjöping kjørte vi
2 biler i følge. Heldig som jeg var, fikk jeg presset frem mitt intense ønske om å få stoppe på noen av stedene som reklamerte med "loppis" skilt langs veiene. Stemningen var god og alle guttene, nesten alle, fant seg noen skatter de også.


En orange, litt brannskadet Cathrine Holm smørsmelter. Endelig har jeg fått en ny liten Cathrine Holm skjønnhet i hus. Og den er så fin, så søt. Ja, jeg er helt forelsket! Ved siden av står min andre lille bolle med det rare i. I løpet av sommeren har ingefæren kommet med skudd. Tenke seg til.
 

Og jeg har fått meg Tripod! I lettmetall. Med lange bein! Oh, en slik en har jeg ønsket meg lenge! Endelig skal jeg få tatt skikkelige interiørbilder uten en masse skurr, veiving og virring.
 

Nanino ble så absolutt ikke glemt hun heller. "Hunden min" ble oppdaget forlatt på et bord, og siden har de 2 blitt svært gode venner. Jeg var også heldig å plukke opp en søt Marimekko forklekjole på salg i Gøteborg.

Jeg smiler.

4 comments:

  1. Ojojoj, så moro!!!!! Dette så superspennende ut!!

    ReplyDelete
  2. Så herlige saker:)
    Jeg har også vært på svenskeloppis i dag, i Tanum;))

    Var i Sverige, på camping-og telttur i forrige uke, og loppisene stod i kø...herlige Sverige og loppisene deres, utrolig gøy. Noen er bra, andre er mindre bra. Moro uansett:)

    Herlige bilder på bloggen din, oser av liv!:))

    Klem Janne:)

    ReplyDelete
  3. Så mange fine ting, men det kuleste var skuddet på ingefæren. Aldri sett det før. Tenker lille prinsessa blir fin i kjolen. D

    ReplyDelete
  4. Slike funn er det deiligste jeg vet å komme over!! Å oppdage et bruktutsalg på en tur er LYKKE!!
    For en nydelig liten frøken du har:-) Fantastiske krøller!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!