July 04, 2012

Sommersandaler


   
Jeg må være verdens dårligste skoshopper. Med untak av sneakers. Da går det lett som en plett!
Men når mer damete, feminine sko & sandaler skal handles, stopper det opp for meg. Jeg blir sær og vanskelig. Komfort er viktig. Og farge. Og detaljer. Og nevnte jeg komfort? Pluss det at jeg må opp i str. 42. Og pris. Ja, pris er serdeles viktig.

De skoene jeg tidligere har funnet har jeg rett og slett brukt opp, så jeg trenger absolutt å sko-shoppe pensko og sandaler litt oftere. I fjor klarte jeg meg så vidt igjennom sommeren på et par kjipp-shappere. Vel. Egentlig ikke. Men sandalene jeg hadde for to år siden var jo så gode, og fortsatt har jeg ikke funnet noen like bra. Jeg sørger over tapet av dem enda...

Skjønner dere det går rundt for meg?

På min søken etter sommersko i år kom jeg over et par fra El Naturalista. Økologiske skinnsko med gummisåler. De har høye heler og var til halv pris. Pluss at de passet! Yay! Så nå gjenstår de lette sandalene..

Har dere lett for å finne sommersko?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Nanino sine fra Patin / Grændsens skotøimagazin og mine fra El Naturalista   
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

8 comments:

  1. Så søte sandaler! Begge faktisk! Jeg finner mange sko, men jeg bruker str 36 og de er som regel solgt ut.. Så litt vanskelig, men jeg finner som regel ett eller to par som jeg bruker hele sommer og litt til.. ;-)

    ReplyDelete
  2. hihi.disse har jeg i lilla :) Var så heldig å kapre de på jobbens årlige bytteuker :) Du kommer til å elske de. El naturalista er min favoritt når det kommer til sko.De er super behagelige og har lang levetid :)
    Jeg har ganske bred fot og høy vrist så sandaler ( og andre sko) kan være vanskelig finne, om sommeren går jeg mest i havaianas. Herregud så deilige de er..
    Anbefaller en tur innom Brandos.no. De har et sykt utvalg av sko, kanskje du finner sandalene dine der.
    Lykke til!

    ReplyDelete
  3. Nei, det er vanskelig!! Som regel finner jeg ett par som jeg bruker til det bare er filler igjen av de. Jeg har ikke kjøpt sandaler enda i år, så nå skal jeg ut og gå i fillene mine;)

    ReplyDelete
  4. Dette var iallfall flotte sko og sandaler . Finner ofte sko, men finner ikkje så ofte sko som er gode på min lange spinkle fot :)

    henriette

    ReplyDelete
  5. Sko er vanskelig syns eg og, men trur dette kjem av at eg har store bein, slik eg ser du og har. Sko ønska eg hadde små søte bein, som alt passa på. Men desse var jo veldig fine!
    Ha ein fin dag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skulle virkelig ønske jeg hadde små, nette bein jeg og. Kommer stadig over de søteste sko i str. 37 og 38.. Men tiden da jeg presset på meg for små sko er over.. Nå er det komfort som gjelder! ;)

      Fin dag til deg og!

      Delete
  6. I love your sandals......super cute!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!