July 15, 2012

Sommerlopper


Loppefrelste vi? Oh, det skriver vi under på.
Dette er vel bare rundt halvparten av ting & tang vi fikk med oss hjem fra ferien i år. Svigeforeldrene mine sitt hus & hytte er en drøm å snoke rundt i. Hun har tatt vare på utrolig mye av pappaRottefinns gamle ting. Og sine egne ting, ikke minst, som hun gledelig har gitt videre til oss.
 
Ellers har vi vært innom bruktbutikkene  NMS i Kristiansand, NMS på Evje, anikk og brukt i et stabbur på Evjemoen (anbefales!) og en Antikk og bruktbutikk på den gamle riksveien mellom Evje og Arendal, nærmere Arendal.
 
Når det kommer til alle mine og våre nye ting svever jeg på en rosa sky om dagen. Man blir jo bare gående å se på og ta på og beundre dem hele tiden. Hihi. Materiell lykke, og det til en overkommelig pris!
 
Har du vært på skatte/loppejakt i sommer?

9 comments:

  1. woooæw! for en skattekiste!!
    her var det virkelig mye lekkert altså :)
    heldige dere, nyt!

    ReplyDelete
  2. Sikke nogle lækre ting du har fundet! Jeg har desværre ikke været på loppejagt i år :-( jeg har været opslugt af vores flytning denne sommer. Håber jeg kan tag danmark rundt næste sommer!

    ReplyDelete
  3. Skal si det var mange flotte ting. Jeg var på loppis i går. Men var nok for sent ute. Noen rariteter ble det likevel. D

    ReplyDelete
  4. Så masse skjønt!! Virkelig sommerloppis gleder det der:)

    ReplyDelete
  5. Ja her var det mange flotte skatter.Husker jeg hadde en slik bensin pumpe.har også en mor som stadig kommer med ting til meg både fra sitt hjem,og etter bruktbutikk besøk:)O lykke!

    Ja har jo fått shoppet litt selv også i sommer:)

    Nyt sommeren !!

    Klem Linda:)

    ReplyDelete
  6. Hei på deg, så mye fint;)) Det er bare til å bli lykkelig over slike fine bruktfunn. Ser noen fantastiske kakebokser i bakgrunnen der. Klem fra W

    ReplyDelete
  7. Så mye fint dere har skaffet dere! Den ABC boka har jeg også - fikk den i gave da jeg var bitteliten ;-) Og så flink du er til å huske navn på de forskjellige stedene dere har vært innom.
    Nyt sommeren videre.
    Klem :-)

    ReplyDelete
  8. oi..dere er flittige ;D

    ReplyDelete
  9. Anonymous7/30/2012

    sååå mange fine ting :)
    han mannen på evjemoen har et lager like ved som er dobbelt så stort!! smisker en med han tar han deg gjerne med! tips til neste evjetur ;)
    hihi, gøy med skattejakt!
    -Maren-

    ReplyDelete

Comments makes me smile!