July 31, 2012

HEJ JÖNKJÖPING



Vi er tilbake fra en innholdsrik helg i Sverige. Vi har vært med på innspilling av ny Equicez video,
vi har bodd på hotell, trasket i Gøteborg, stoppet innom loppiser, hengt ut med mange fine folk og kjørt mye bil
uten å kaste opp, hverken meg eller Nanino! Helt fantastisk!

Jönkjöping, 15 mil øst for Gøteborg, var en sjarmerende, søvnig by. Med mye kul arkitektur fra 50, 60 og 70 tallet!
Jeg elsker at de har tatt vare på så mange gamle skilter. Nostalgi! Sola skinte for det meste
og vi fikk endelig kjent på den søte og intense varmen sommeren har å tilby. Hadde glemt hvordan det kjentes.

Jeg må spare de beste bildene fra selveste videoinnspillingen, men jeg lover at de vil dukke opp her de også.

Det øverste bildet er ifra Equicez sin FBside, eller er de andre bildene tatt av meg.
 

2 comments:

  1. Så søt bekledning du har da! Og den sjarmisen din er jo bare så skjønn! :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous7/31/2012

    Fine bilder!
    Godt dere hadde sol og varme.
    Oppkast farvel, er dere kurert?
    Klem mamma

    ReplyDelete

Comments makes me smile!