July 03, 2012

Sommerfokus


 
Fokuset er mange steder omdagen. Det er jo i og for seg ikke noe nytt. 
Men det er sommer og late morgenener. Rolige dager. Roting og rydding omhverandre.
Dager hvor vi får gjøre akuratt som vi vil. Så befriende. Jeg pussler med det ene og det andre.
Null stress.
 
Det passer meg helt utmerket.
 
Jeg utforsker også foto & foto redigering i photoshop for tiden. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør, men prøver meg frem. Det er så mye jeg ikke har peiling på enda, men forhåpentligvis kommer det seg. En av mine store inspirasjonskilder innen foto er Stine fra bloggen Stine`s hjem - Livet på landet.
Hun deler flotte fototips & triks inne på bloggen sin!
 
Takk som deler, Stine!

4 comments:

  1. Stine er superflink, og er mitt oppslagsverk når det gjelder redigering ;-) NYYYT dagene!!

    ReplyDelete
  2. Nydelig det siste bildet av Naninosøta!

    ReplyDelete
  3. Hahaha, så herlig - sånn ser det ut hjemme hos oss også om dagen... Lett kaos, elegant strødd jevnt utover det hele! Og enig: Stine er KNALLGOD, jeg blir alltid oppslukt av bildene hennes. Superfine! :)

    Ha en herlig onsdag! :)

    ReplyDelete
  4. Herlig. Det ser nesten alltid sånn ut hos oss ;) Lettere kaos.

    Kos deg med redigering. Det er så moro når man får det til og det sitter.

    Kirsti

    ReplyDelete

Comments makes me smile!