July 20, 2012

Farger gjør meg glad!


 
Magnetveggen / "søylen" på kjøkkenet er snart ferdig. Nå har den fått et strøk med turkis tavlemaling! Men selvfølgelig var boksen tom etter første strøket ( samme maling som jeg brukte til snakkebobbletavlen ) Og selvfølgelig var butikken tomme for fler. Så nå må vi vente helt til neste uke for å gjøre veggen ferdig.. Typisk. Men i mellomtiden slipper jeg ikke opp for fine gjøremål. Blant annet har jeg kjøpt inn nye ullkuler til teppet! Jeg er snart halvveis og det føles så bra!
 

6 comments:

  1. Farger er terapi, dermed basta!! ha en fin kveld, klem fra W

    ReplyDelete
  2. ÅÅÅÅÅÅÅ, nå blir jeg glad asså, har du et slikt dynetrekk. Jeg har ikke sett den kommentaren jeg...jeg er jo så susete vet du. KLART jeg VIL kjøpe det, bare send meg mail du, på pris og kontonummer, så skal jeg sette det inn sporenstraks. ÅÅÅÅ, jeg besvimer av lykke. Tenk at det kommer fra gode deg også da;)) Min mail er: ni-ma-as@online.no

    ReplyDelete
  3. Flinke og kreative du!
    God helg til deg:)
    klem

    ReplyDelete
  4. Et sånt teppe fikk jeg også lyst til å lage. Hay har vel det originale? De er så dyre, og dette blir jo kjempefint.

    ReplyDelete
  5. Farger er nødvendig, tenker jeg. Bare se deg omkring i naturen; er alt hvitt der, kanskje? Hun ja, faktisk om vinteren. Jeg visste ikke at tavlenaling finnes i annet enn svart og grønt jeg

    ReplyDelete
  6. du har prosjekter du. inspirerende.
    SYR du sammen ullballene fra Søstrene Grene?
    hvor mange sånne pakker ser du for deg at du trenger da??
    :)

    sommerhilsen fra Åpent^hus

    ReplyDelete

Comments makes me smile!