July 03, 2012

Etsy Sommerfavoritter - Til søte små piker


 
Etsy!
Jeg elsker Etsy. En Us/Uk utgave av norske Epla. I flere timer har jeg vært der inne og surret rundt. Klikket meg inn på den ene go`biten etter den andre. I kveld er det første gang jeg har bestillt noe derifra, og sommerfuglene kiler i magen. Fokuset er selvfølgelig Nanino, og litt meg selv. Men mest Nanino. Alltid har jeg henne i tankene. Derfor har jeg lagd en liten oversikt over noen av favorittene jeg fant til små og store piker. Sweet Summer Style.

Har du noen gang handlet på Etsy? Fornøyd? Og har du kanskje noen favoritt Etsy butikker å tipse om?

2 comments:

  1. Hei! Handlet hårpynt til bryllupet mitt og den kom vakker som få. Alt gikk smooth. Nydelige ting du har funne her.

    God tirsdag!

    Klem!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!