July 26, 2012

Å GJØRE FØR KLOKKEN 09.00: SMYKKER

 
Nanino er en morgenfugl. Jeg er det fortsatt ikke, men jeg gjør så godt jeg kan. Sånn annenhverdag ca,
da jeg og PappaRottefinn bytter på å stå opp med henne. Men hva morro kan man finne på med slike små morgenfugler egentlig?
Å lage smykker er en ide`!
 

Perlene har jeg samlet fra her og der. Kommer jeg over rimelige smykker hender det jeg kjøper dem bare for perlenes skyld,
tar dem fra hverandre og lager nye smykker med dem.
 
Litt elastikk tråd, en saks og perler med store hull er alt du behøver.
I begynnelsen gikk det supert for Nanino å tre på perlene selv. Så ble det kjedelig og hun var
fornøyd med å bare velge ut hvilke perler som skulle brukes. Og leke med dem, selvfølgelig.
Det må man for all del også gjøre.

5 comments:

  1. Så flinke dere er så tidlig på dagen! Her har man mer enn nok med å få startet kroppen ;)

    Ha en nydelig dag!

    Klem

    ReplyDelete
  2. Får man lage ting tidlig, får man også skaperglede, tror jeg;) Barna bruker å være stolte av det de lager. Det er ofte hardt å stå opp tidlig med barna, spesielt når det er helg/ferie, men trøst deg med at det går over;) Om en del år blir det vanskelig å få dem opp;)

    ReplyDelete
  3. Så nydelig datter du har :) Takk for tipset om å kjøpe rimelige smykker og bruke perlene på nytt. Ønsker deg en fin fin sommerdag. Tone

    ReplyDelete
  4. Super colorfully sweet....

    ReplyDelete
  5. Stilig! Bildene og ordene dine er så varme og gode! Jeg blir rett og slett fredfull :)

    Riktig god nesten-helg!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!