June 14, 2012

Tilbake

Livet har gått sin gang her i huset.
 

1. Nanino virkelig elsker sitt lille krypinn. Ekstra ekstra stas er det når noen kommer på besøk.
2. Nanino har vært i bursdags selskap til sin lille venninne. Innpakkingspapiret var selvdekorert, (brunt papir med akryl maling) og gaven var Årstidene av Blexbolex. Den er så flott!
3. Kaffeselskap er vi fan av.
4. Og nøtteliten er en selvskreven gjest.
5. Vår-ryddingen fortsetter. Noe av sko-overskuddet drypper på min mor. Det er så rart, etter jeg var gravid har skostørrelsen min økt med 1 størrelse. Så deriblandt disse utrooolige kule og unike
nike duncks`ene har jeg måttet la min mor ta over. Trist for meg, gøy for henne.

Jeg har vært helt satt ut i noen dager nå pga sterk forkjølelse. Nå er jeg endelig på bedringens vei og gleder meg til å ta fatt på bloggingen igjen. Blogging er jo så gøy!
  

10 comments:

  1. Glad du er tilbake :) og at formen er bedre!
    Ikke rart N koser seg inni der..hihi.
    Så skjønt!

    ReplyDelete
  2. Bare digger det øverste bildet!!! Herlig :)

    ReplyDelete
  3. Så fint det teltbildet var!
    Nesten litt magisk:-)

    Og skostørrelser, akk ja, mine føtter har også blitt en størrelse større etter to graviditeter. Kjipt å ikke kunne bruke mine gamle, fine sko:-(
    Bra du er frisk!

    Klem:-)

    ReplyDelete
  4. Anonymous6/14/2012

    Heldige meg som har arvet de fine skoene, lover å passe godt på de ;)
    TAKK :))
    Nydelige bilder, kosligelig med telt-besøk og det kaffe selskapet likte jeg ekstra godt. Ekornet er et stort, populært "nøtteliten" :))
    Takk til Trude :))
    Klem til dere all tre.
    Bestemor hilser.

    ReplyDelete
  5. Jeg har også fått større føtter...

    ReplyDelete
  6. Herlige Bilder. Det øverste var skikkelig stemningsfult! Kan tenke med det er koselig å få besøk og være på besøk der ja. :)

    Håper du får en finfin kveld! klem :)

    ReplyDelete
  7. Jeg har også fått større føtter...

    ReplyDelete
  8. Välkommen tillbaka! :) Skönt att du är i bättre form efter förkylningen.
    Ler lite åt bilden med kaffesällskapet, min brorsdotter är lite yngre än Nanino och hon dukar också åt alla djur jämt och ständigt. :)

    ReplyDelete
  9. Det samme skjedde med meg. Gikk opp en halv størrelse i sko etter jeg ble mamma.
    God unnskyldning for sko shopping da ;)
    God helg ønskes deg og dine!
    Klem!

    ReplyDelete
  10. Anonymous6/15/2012

    Koselig å se at nøtteliten har fått en god venn ;-)) Klem fra Trude Helen

    ReplyDelete

Comments makes me smile!