June 22, 2012

Tidlig en morgen

  
Ett stykk opplagt Nanino.
  
  
 Et stykk super trøtt Mumsi.
  
  
Morgelektyre på sengekanten. Ja det må til. Dyrene i Afrika og andre Egnerviser er en hit.
  
   
Piknik i stua. Vi snakker varm toast, juice og en stor kopp kaffe til mor.
"Gressteppe" og "gressputer" er på plass. Morro.
    
   
Nanino er en super, liten hjelper. Nå tar hun alle kluter og legger dem sammen. Bare se haugen i forkant! Mor sitter tilbake imponert til de tusen.
   
 
Og lek med selvutløseren. De er så gøy å få trykke på mammas kamera helt selv.
 
Det er utrolig hvor mye man kan få tid til sammen, tidlig en morgen før barnehage og andre ærender.
Jeg må innrømme at jeg ikke alltid er like god på å virkelig annerkjenne denne dyrebare tiden vi har sammen. Men jeg prøver. Og det hjelper utrolig mye å ha kommet seg i seng tidsnok kvelden før. En super trøtt mor er ingen mor på topp. B menneske som jeg er, jobber jeg med saken. 
  
Er du en morgenfugl? Og finner du på noe morro med barna før det er dags å ta dagen fatt?
 

7 comments:

  1. Anonymous6/22/2012

    Må berre kommentere så "sykt" gode bilder og innlegg. Du er så flink med det herlige barnebarne mitt! Stolt av deg, pappaen og NANINO.
    God St.Helg til dere alle tre.
    Klem fra bestemor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha du er go`du mamma :) Takk for gode ord! Ha en fin dag på jobb!

      Delete
  2. Så herlige bilder! Jeg er nok heller ikke alltid like flink til å ta vare på denne tiden - det skal jeg innrømme. Men det skal jo faktisk ikke mye til, og det viser du jo godt her:-)

    Klemmer

    ReplyDelete
  3. Så utrolig koselig morgen, merker jeg setter stor pris på morgnene nå som jeg er hjemme, for før hadde vi aldri tid til å kose oss, så nyter hver morgen....
    klem victoria

    ReplyDelete
  4. Åh dette var et herlig innlegg! Jeg kjenner meg igjen. Vi har ofte muligheten til å komme rundt 9 i barnehagen, og da føler jeg av og til at vi har levd et halvt liv før vi er der. Vi har ledd, kost, grått, tegnet, sunget antakeligvis kranglet litt og helt sikkert mast litt. Men det er gyldne timer jeg aldri ville vært foruten.
    God helg

    ReplyDelete
  5. Ser ut som en å perfekt morgen, så koselig med piknik!

    ReplyDelete
  6. Så koselig! Sånne tidlige morgener har en tendens til å bli ganske så hyggelige allikevel. Det er nesten skremmende hvor blide de små greier å være så grusomt tidlig, og det er nesten umulig å ikke bli smittet :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!