June 04, 2012

Strykejernets Sommerutstilling - by Ann Sandy

Min barndoms korktavle 2 & 1. Korktavle, Korktavle og trelist. Kr 200,- og 400,- 
Dividers. Koldnål. Kr 600,- inkl. ramme. Lp- 3D. Dyptrykk. Kr 600,- inkl. ramme. 
Fra venstre: Lp - Fargerike, Lp - Primær/sekundær farger, Lp- The flower of life. Dyptrykk. Kr 2000,- stk.
Lp- The flower of life. Dyptrykk. Kr 2000,- 
Øverst: Monster. Nederst: Huset fra drømmen 1. Koldnål. Kr 1600,- pr stik. inkl. ramme.
Fin og fjong kunstnerdame. Mumsi aka Ann Sandy. Yours truly.
Snakkebobblehylle. I tre og akryl, gjennbruksmaterialer. Kr 900,-
Kvinne 1 og Øyenstikker. Koldnål. Kr 1300,- stk. Inkl. ramme.
Lp - Trio, Lp - Rød. Lp - Gul, Lp - Svart. Dyprtykk. 50x50 cm. Kr 1600,- pr stk. Inkl. ramme.

Over er bilder fra hva jeg stilte ut på årets sommerutstilling.
Ingen av bildene ble solgt, derfor prisene under. Så om noen er interessert er det bare å ta kontakt med meg. Veldig artig å stille ut, og gøy med gode tilbakemeldinger jeg har fått underveis. Utrolig å tenke på at skoleåret nå snart omme.

I dag ligger jeg rett ut med forkjølelse og feber. Så slitsomt. Men med god pleie og omsorg håper jeg at jeg kommer meg raskt på beina igjen. Krysser mine fingre.

Håper du har en god start på uken, fin mandag til deg!

12 comments:

  1. Så utrolig dyktig du er! Imponert :)

    ReplyDelete
  2. Søta!Så flink :)
    Likte godt "Kvinne 1" - knallfint!
    Fin mandag til deg.

    ReplyDelete
  3. Wow så flink du er!
    Mange fine bilder!!
    Jeg publiserte ditt siste innlegg på lidenskalpelse, var så mange fine tapet-prosjekter!
    Ha en finslig uke!

    ReplyDelete
  4. Oi, imponerende!!! Så flink du er!

    ReplyDelete
  5. Du er veldig flink, og jeg syns det er utrolig fint å følge deg med prosjektene dine;)

    ReplyDelete
  6. Så flotte bilder! Favoritten her var kanskje øyenstikkeren. Eller en av de fargerike lp-bildene:)

    ReplyDelete
  7. Wow, du er sååå flink!!! Veldig bra jobbet!

    ReplyDelete
  8. Du er flink Mumsi! Wow! Hadde jeg vært rik hadde jeg kjøpt ALLE bildene dine! <3

    ReplyDelete
  9. Jeg fikk ikke til å komme :/ Satt med eksamen torsdag kveld helt til etter at utstillingen stengte, og så var vi i Tønsberg fra fredag morgen. :( Kjipern! Bildene dine er utrolig flotte! Jeg har forelsket meg i platene <3 Har en greie for sirkler, hihihi!

    ReplyDelete
  10. Fy søren så flink du er. digger LP-bildene! :) Håper du får solgt mye i tiden som kommer.

    ReplyDelete
  11. Wow hvor er du talentfuld !
    Virkelig virkelig VIRKELIG flink :)

    Mange hilsner Maria.

    ReplyDelete
  12. Sikke mange dejlige kunstværker du har lavet! Er helt vild med dine farvede LP'er. Hvis jeg havde haft pengene til at købe dem skulle de have boet her tror jeg ;)
    Dejlig blog du har, det bliver ikke sidste gang jeg besøger.
    Venlig hilsen Marie

    ReplyDelete

Comments makes me smile!