June 29, 2012

Sommerkjole & vinner av Flamingo Give Away!


  
Det er så mange supre blogger der ute som er så flinke til å vise frem fine kjoler og annet nydelig tøy. Det syntes jeg er så gøy og tenkte derfor å begi meg ut på en liten sommer-mote-spesial/fremvisning her på bloggen. Jeg vet ikke helt hvordan det vil gå, hihi, det vil sommertiden vise.
 
En ting jeg virkelig er glad i så er det kjoler. Jeg eier faktisk ikke andre bukser (som passer(!)) enn joggebukser, så kjoler og skjørt er selvsagte favoritter. (Har ikke funnet noen gode bukser å ha på, etter graviditeten.. Ikke så rart kanskje, da jeg fortiden fungerer som veldig god støttemedlem på Sats.Kremt.)
 
Kjolen er et funn fra Evangeliesenterets brukt & nytt på Grunerløkka. De har fått en stor klesavdeling der, og prisene er helt ok. Kjolen kostet 180 kr, men da jeg påpekte endel flekker og noen sømmer som trengtes å sys, var jeg så heldig å få den for 40 kr. Yay! Flekkene bak går desverre ikke bort, men de syntes ikke så godt heldigvis.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kjole: Vintage, Sko: Nike Field Trainers, Belte: H&M, Cardigan: Werehouse Definitives, Øredobber: Venninne gave, og Solbriller: Flamingo.no.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  
APROPOS Flamingo! I kveld har jeg trukket en vinnier av min give away med hjelp av random.org!
Gratulerer så mye til
 
 
Håper øredobbene og solbrillene vil falle i smak!
 
Takk til alle som ble med. Give away er gøy, og skulle ønske jeg hadde hatt en liten ting på lur til hver og en av dere. Forhåpentligvis vil det ikke være så lenge igjen til neste gang.
 
Fin helg til dere!

12 comments:

  1. Super flott kjole i min favoritt farge :)
    Jeg har en drøss kjoler sjøl som venter på å bli vist frem ;)
    Gleder meg til å se dine fremover!

    ReplyDelete
  2. ser bare så cool ut i alt du, basta-bom!

    ReplyDelete
  3. Veldig fin kjole!
    God helg til deg og dine

    ReplyDelete
  4. Å så flott kjole,det er utrulig deiligt å ha kjole på og så er det jo så fint:)
    Gjett om eg er glad som har vunnet den flotte premien,tusen tusen takk!
    Fineste lørdag til deg!
    Klem fra Lillian:)

    ReplyDelete
  5. FOR en nydeligsøt kjole!!!

    ReplyDelete
  6. Du ser helt smashing ut! Superfin kjole! Og du kler jo så utrolig godt denne stilen. Digger det!

    ReplyDelete
  7. Anette6/30/2012

    nydelig!! gleder meg til mer kjolebilder!! du er så flink til å få kjoler til å se avslappa ut!

    ReplyDelete
  8. Takk for alle varmende hilsner. Det syntes jeg var super koselig å lese! Stort smil :D

    ReplyDelete
  9. Kjempeflott kjole og modell :D

    ReplyDelete
  10. Jeg har også fått en forkjærlighet for kjoler etter at jeg fikk Mathilde :) Mye mer comfy å gå med.
    Kjempefin kjole som passet deg supert.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!