June 05, 2012

Sommerdrøm

    
  
I påvente av mor Mumsis hjemmlagde telt, (en vakker dag, en veldig vakker dag), så har Nanino fått seg sinn egen lille virvelvind av et krypinn. Kjøpt på Ikea, var tanken å ha det over sengen hennes. Men etter 2 netter ble jeg nødt til å ta sengehimmelen bort, pga mamma-angsten for at hun skulle surre seg inn i all nettingen. Og det at gipstaket ikke er det mest solide å henge dette i.
Nanino syntes det er super gøy å virvle seg inn i det. Så da ble løsningen en liten krok over døren,
og vi kan ta det opp og ned som vi ønsker. En liten sommerdrøm. Lykke for en 2-åring.

4 comments:

  1. Det ser virkelig ut som om dette teltet falt i smak :-) Det finnes ikke i voksenstørrelse vel ;-)

    Jeg synes forresten den nye headeren din er knallfin. Tommel opp! Jeg har også litt lyst til å lage ny, men jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet det ikke kommer til å skje på minst et år enda... Er nemlig ganske lat av meg...

    ReplyDelete
  2. Veldig fint det teltet der! Vi hadde det i midlertid-boligen vår i fjor sommer for å freshe opp. Angrer på at vi ikke tok det med videre :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous6/05/2012

    Så smart løsning for "teltet".
    Det ser ut som om Nanino har det kjempegøy inni all tyllen :)
    Herlige bilder:))
    Den nye headeren ble veldig fin, (men jeg likte den gamle også)
    Klem fra mamma

    ReplyDelete
  4. Herlig! Skjempefin løsning da ;-)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)