June 05, 2012

Hip Hop Loppis - Real Deal, 16 juni


Vi skal være med på årets sommer Hip Hop Jam i gamlebyen, lørdag 16 juni.
The Real Deal Jam 2012.

Det blir bboying ( break dance ) - Rap Cyphers & Battles ( Ring med folk som rapper etter tur/ mot hverandre ) - Graffiti Jam ( maling av graffiti ) - BBQ ( grilling & mat ) - og ikke minst HIP HOP LOPPIS! Hvor blandt annet jeg og pappaRottefinn skal ha egne stands.
 
Dette kommer til å bli et knall arrangement for store og små.
God musikk, god mat, mye kult å se på & være med på, og ikke minst, mange godsaker å få
kjøpt til en billig penge. Vi snakker sko, klær, vinyl plater, samlefigurer, bøker, blader og diverse.
 
Om du er i nærheten, ikke nøl med å komme innom en tur. Det blir så bra så!
 
Mer info finner du her & her.
 

2 comments:

  1. Fy søren så kult det hørtes ut, skulle gjerne hatt mulighet til å komme!!! Men nei, da må jeg være "fotballmamma" på cup med datteren min. ( Kolsig det også da:)) jaja, kan ikke få med seg alt.. Håper dere får en flott dag med masse salg, bra musikk og blide mennesker!

    ReplyDelete
  2. DA er jeg i Oslo, faktisk. Se om jeg tar en tur kanskje. :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!