June 03, 2012

Fretex funn

  
På en snartur innom Ikea i går stoppet vi innom Fretex og jommen meg fant vi noen godsaker.
PappaRottefinn fant en bunke vinylplater, blant dem 3 barneplater. Emil i Lønneberget, en juleplate og selveste Ole Brum og vennene hans. Sistnevnte spillt inn av vår kjære Thorbjørn Egner! Ah.. vi er så glad i Thorbjørn Egner!
  
En søt barnetallerken produsert av CP / Colditz - inglasur, i GDR, snappet jeg opp også. Og et søtt lite Domo monster-kosedyr. Selvfølgelig, fikk han bli med hjem. Domo er stas! Nyvasket og fin har han blitt godt tatt imot av Nanino. Prisene på den store Fretexen på Alnabru er det heller ikke noe å si på. 10 kr pr stk for platene og tallerkenen, 5 kr for monsteret.
 
Har du gjor noen fine funn i helga?
  

9 comments:

  1. Så fine funn :) Skal ta meg en bruktrunde i morgen tenker jeg. Se om det dukker opp noen skatter! Er det freetex i markveien i Oslo og?

    ReplyDelete
  2. Knallfine funn :) ingen funn på meg i helga, stod litt på marked selv men det var lite salg og nokså surt og kaldt så i dag har jeg blogget og spilt Wordfeud hjemme i sofakroken isteden ;) *♥*

    ReplyDelete
  3. Herlig fint monster :D Det var fine priser til å være Fretex. Synes prisene deres her i byen bare stiger og stiger.
    Mitt fineste funn i helga var noet et skolekart over norden.

    ReplyDelete
  4. Jeg har henta en kontorstol funnet under "gis bort" på finn.no, det var et funn. Fine saker du fant også. Har dere platespiller eller er platene kun til dekor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh sånt er så gøy! :) Ja vi har platespiller. Så her snurres plater til alle døgnets tider. Helt herlig.

      Delete
  5. Supre funn - det monsteret var jo bare herlig :)

    ReplyDelete
  6. Haha, jeg og lille baby-Solan tok banen og bussen ut til Fretex på onsdag, der vurderte jeg lenge om jeg skulle ta med meg Domo-monsteret, men lot det bli siden vi er på flyttefot og ikke bør fylle opp leiligheten med nye ting. Så ble den altså igjen til deg;)

    Men vi kom hjem med litt klær til de små, og et par bøker. En fornuftig skattejakt på oss denne gangen.

    ReplyDelete
  7. FineMonsteret!! De er veldig koole. Tror jeg må leite litt etter en slik for sneipen og :)

    Fin ny layout på bloggen, frk!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!