June 17, 2012

Flamingo Showroom premiere

Vakre kjoler, skinnende smykker, godt selskap med punsj og leker selskapsmat.
Og fine priser, ikke minst. På fredagkveld var det duket for Flamingo.no showroom premiere
og jeg koste meg. Mildt sagt. Forkjølelse og tett bryst ble pent ignorert i et par timer. Lett. 
  
   
Jeg falt for den ene lekre go`biten etter den andre.
  
  
Hele kjelleretasjen i leiligheten til Kathrine, (daglig leder) er ny! Og flamingo har fått et helt rom bare for seg. Det var virkelig et fantastisk værelse å tre inn i. Hjertebank saker overalt.
 
  
I mange timer gikk vi rundt, beundret og prøvde på klær og smykker. O de valgets kvaler!
Å shoppe på denne måten, med et glass muserende i hånda, er luksus. 
 
  
Hele leiligheten er så fin og forseg gjort. Herlige kontraster mellom vintage/retro og moderne design,
lyse delikate flater og sjarmerende og humoristiske detaljer. Innbydende og herlig! En smule sjalu jeg?
Nei, ikke i det hele tatt..
 

De søte kjolene! Oh, her var noe for alle og enhver. Og heldige meg passet inn i de største størrelsene. Ikke alltid like morsomt å handle klær når man er for høy og har et par (kremt) kilo for mye. Men kjoler innsvinget i livet kan være en glede.
Etter mye om og men, falt valget til slutt på denne. Den føles så lett og ledig å ha på og sitter som et skudd. Jeg er så fornøyd.
 

Iiik, hvilken fryd!!

Jeg dro også hjem med en redesignet t-shirt, et par solbriller, et smykke og den lille Tvèn i settekassen, noen bilder over her. Pluss en overraskelse til en av dere. En give away sponset av Flamingo er rett rundt hjørnet! Følg med!

17 comments:

  1. Den kjolen kledde du virkelig!!

    Jeg er veldig begeistret for flamingo, og har en kjole derfra, men skulle ønske det var mange, maaange flere ;)

    ReplyDelete
  2. Ååå så herlige bilder! Og kjolen din var bare superfin - du ser helt smashing ut! (Og absolutt ikke ut som du har noe-som-helst ekstra - og ang. høyde syns jeg det bare er fiiiint!) Nydelig er du! Har siklet på de kjolene på nett tidligere, men lønner seg vel å få prøvd de før man bestiller.. Gleder meg til å se hva give-awayen bringer! Venter i spenning! :)

    ReplyDelete
  3. *det hørtes ut som en herlig kveld! og for en finfin kjole du endte opp med:) og en ting til; oh my god, for et fantastisk hår du har!! jeg skulle gjerne ha bytta med deg, for å si det mildt;) * vigdis

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D

      Jeg er up for bytte av hår anytime! Det er ikke bare bare med det derre håret altså.. Men takk for komliment. jeg smiler!

      Delete
  4. Her så det ut til å være mye fint, ja! Og kjolen er helt super, passer deg perfekt! Klem fra Anne.

    ReplyDelete
  5. Anonymous6/17/2012

    Nydelige jenta mi!!!!
    Klem mamma

    ReplyDelete
  6. SÅ fint innlegg - jeg kosa meg!!
    Jeg har siklet mye på deres kjoler ja,
    de har virkelig mye fint! Men har ikke handlet av de ennå,
    nå som jeg jobber er det vel på tide å unne seg litt igjen…
    Så vakker du var i den kjolen, Mumsi!
    Men jeg tror du kler den berømte striesekken også.
    (også så koselig fra din mamma over her;)
    klem fra meg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi takk for det. Ja den berømte striesekken ja, hehe er den romslig nok så tror jeg jeg ville trivdes godt inne i den ;)
      Du er go du!

      Delete
  7. Lekker kjole. Den satt jo så fint på deg :)

    ReplyDelete
  8. Kjempefin kjole! Og takk for koseleg kommentar inne hos meg :-)

    ReplyDelete
  9. Så flott du vart! Dette såg spanande ut...trur eg må lesa meg litt bakøve for å få øvesikt.

    Klem og ynskjer om ei god ny veke!

    ReplyDelete
  10. Så fin kjole du kjøpte deg :) Passet deg kjempebra! Hadde nok kunne gått rundt der i evigheter jeg og. Masse fint å se på :)

    ReplyDelete
  11. Oi, skjønner god du ble fristet av både det ene og det andre! Så mye fint:-)
    -Og du er bare så vakker!! Kjolen var kjempefin også!

    ReplyDelete
  12. Anonymous6/18/2012

    Hvor har du noen kilo ekstra? Jeg ser dem ikke. Det eneste store er håret, mend det kan da umulig være så tungt? -Kia

    ReplyDelete
  13. Anonymous6/18/2012

    Så flott!! Skulle tro at kjolen var sydd til deg,- den kledde du helt utrolig. Klem fra Trude Helen

    ReplyDelete
  14. Å så herlig! Og så FIIIN du ble i kjolen! :) Sliit han, som de sier i Bergen ;)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!