June 22, 2012

Flamingo Give away! - Stengt


I samarbeid med den flotte nettbutikken Flamingo, er jeg så heldig å få lodde ut et par vintage-inspirerte solbriller og et par vakre roseøredobber. Flamingo.no er en nettbutikk som tilbyr interiør, accessoarer og mote fra inn- og utland. De elsker fine ting og har en forkjærlighet for vintage og retro.
Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en hyggelig kommentar under dette innlegget, og du er med i trekningen. Den vil foregå fredag om en uke, altså på kvelden den 29 juni.

Flamingo har også sin egen blogg, som du kan sjekke ut her . Nettbutikken finner du her.
Alle kan delta. Har du ikke egen blogg, så husk å få med en mailadresse jeg evt. kan nå deg på!

( Nb! Øredobbene er små og yndige, bildet over viser ikke den aktuelle størrelsen. Bare så det er sagt! Smil.)


26 comments:

  1. Hei
    Jeg prøver lykken. Fine øredobber og solbriller:-)
    line.strandli@gmail.com

    ReplyDelete
  2. åh ja!
    Perfekt tilbehør til Kroatia turen min i juli :)
    Krysser fingrene.
    Hilsen Frk Eplegrøt

    ReplyDelete
  3. Krysser i taket og hopper i badekaret for hell og lykke!

    ReplyDelete
  4. Lekkert. Krysser alt jeg har. D

    ReplyDelete
  5. Kjempefine premier, syns øredobbene ser nydelige ut, og helt i min farge! Krysser fingrene!

    ReplyDelete
  6. Anonymous6/22/2012

    Så fint!

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Jeg blir gjerne med på lotteri! Veldig fine ting, og spesielt de kule solbrillene trenger jeg veldig :-)! God helg! Klem fra Anne

    ReplyDelete
  8. Jeg vil gjerne prøve lykken her! Kjempefine gevinster.

    ReplyDelete
  9. Ooooh, slenger meg på! Øredobber (og accessoirer generelt) er min store svakhet... ;) Hurra for fine premier! God helg fra Kaniita!

    ReplyDelete
  10. så kult !
    Alt etter min smak :)
    God helg :)

    ReplyDelete
  11. Jeg har verdens mest harry solbriller, så jeg kunne virkelig trengt et par nye:-)

    ReplyDelete
  12. Snertne saker! Jeg prøver gjerne lykken :)

    ReplyDelete
  13. Så fiiiine! Jeg er med, ha en stråååålende lørdag:)

    ReplyDelete
  14. Så søte øredobber. Jeg er med :)

    Ha en fin helg!

    ReplyDelete
  15. Jeg kunne virkelig trengt noen nye solbriller (hvis sola skulle finne på å titte fram i sommer - man vet jo aldri...)

    ReplyDelete
  16. Kjempefine premie:)eg er med!
    Fine kveld til deg!

    ReplyDelete
  17. Woho, så fine! Jeg er med :)

    ReplyDelete
  18. Så hyggelig da - en mulighet på nye, antakelig litt penere og bedre, solbriller :-) Va visst noe ørepynt der også... !!!

    mail adr: plosella_38@live.com

    ReplyDelete
  19. Åh, jag vill också vara med!

    ReplyDelete
  20. Nå som jeg endelig har karra meg til å få kjøpt linser, trenger jeg fine solbriller :) Jeg er med!

    ReplyDelete
  21. Nydelige øredobber! Jeg sier ja takk jeg om jeg blir den heldige!
    God sommer!!!:-)

    ReplyDelete
  22. Å så gøy! Vil gjerne bli med!
    Digger blogen din! :)

    ReplyDelete
  23. Oj, så flott. jeg blir gjerne med!

    ReplyDelete
  24. Kjempefine, både øredobbene og solbrillene. Jeg slenger meg med i konkurransen, og holder fingrene krysset :)

    ReplyDelete
  25. *rakk det akkurat, i siste liten som vanlig! jeg er med;finfin giveaway* vigdis

    ReplyDelete
  26. I would love to enter.....

    ReplyDelete

Comments makes me smile!