June 28, 2012

Det skrider frem.


Ullkuler fra Søstrene Grene er samlet inn og mitt sommerprosjekt inspirert av Pinocchio teppet fra HAY er ordentlig i gang. I allefall inneimellom er jeg veldig flink og hendene får skikkelig kjørt seg..
Etter å ha sydd i sammen nesten 100 små kuler & brukt over 300kr på ullkulepakker, begynner tvilen å komme snikende.. Skal dette bli et stort teppe - er det nok verdt å kjøpe det ferdig til noen 1000lapper. Eller?

Uansett har jeg en hel del igjen for å si det sånn. Stort eller lite, teppe skal det bli!

Har du noen sommerprosjekter på gang?

11 comments:

  1. Verdt det! Spørs jo på hvor mye en har og rutte med, men tenker det blir godt når du får det på gulvet:-) Og så gøy at du bestemte deg for å lage det selv! Husker nemlig at du skrev om det HAY-teppet for en tid tilbake, og at du ønsket deg deg:-)

    Sommerkveldsklem

    ReplyDelete
  2. Dette blir jo riktig så bra! OK, det er kanskje lettere å kjøpe det fiks ferdig, men absolutt ikke like moro... Dette blir jo DITT teppe :-)

    Klem

    ReplyDelete
  3. Oj, dette blir bare kjempestilig!

    ReplyDelete
  4. Så morsomt - eg kom nett frå sida di då eg fekk kommentar frå deg;-) Så flink du er som lagar Pinnochio-teppe! Det er berre så fint! Og tenk så mykje kjekkare det er å ha laga det sjølv:-) - og det er fint med små tepper òg, hihi!

    Klem til deg!

    ReplyDelete
  5. Om du skulle tröttna så skulle det nog bli ett fint grytunderlägg också. :)
    Jag har skaffat mig (ytterligare) ett sommarprojekt idag jag: två fina korgstolar som jag fraktat hem från en loppis och som nog behöver målas.

    ReplyDelete
  6. Hehe...ja, så har du sjarmen med å gjøre det sjøl da...
    Perfekt lite teppe på badegulvet eller ;)

    Her er det eneste sommerprosjektet, flytting.
    Så får vi se etterhvert. Alle hobbytingene mine er pakket bort,
    og jeg har skikkelige abstinenser allerede...hehe.

    Siw

    ReplyDelete
  7. Teppe det skal bli, ja! :) Kult! Har sett lenge på de teppene fra Hay. Men så dyrt a gitt!

    ReplyDelete
  8. Ja,da har du jammen meg jobben....må si du er flink...
    Med tolmodighet så det blir det nok ent fint teppe .....
    en kos dag til deg
    klem

    ReplyDelete
  9. Hold ut! Dette blir kjempefint :)

    God sommer!

    Hilsen Kristine

    ReplyDelete
  10. HEI :)
    Teppet blir Nydelig!!
    Tips : Kan jo kjøpe ull og lage ullkulene sjøl..! Då kan det bli billigare ;) Men meir arbeid.... :P
    Kjepeflott blogg du har :)

    ReplyDelete
  11. Det blir uansett KJEMPEFINT, mye arbeid eller ikke! Originalen er jo fantastisk men jeg synes ikke ditt står noe tilbake for det :-D Og 300 kroner er jo mindre enn mange tusen! ;) NYT sommeren! :D :D

    ReplyDelete

Comments makes me smile!