June 29, 2012

Crazy music week

Alle bilder Tarjei Krogh
 
Det har vært en særdeles buissy uke for pappaRottefinn. Han og resten av gutta på Knirckefritt har sluppet hele 4 nye singler!

Først droppet de Equicez bomben på mandag med ny låt og video "Hardcore encore" .

Tidligere i vår var jeg så heldig å få være med å ta bilder under innspillingen av videoen. Side om side med superfotograf Tarjei Krogh på mine hjemmelige trakter, Langhus! Jeg kommer tilbake med bilder om ikke lenge!

Onsdagen slapp de ny Nico D singel i forbindelse med distribusjon i utlandet, “Trouble In Paradise” er nå ute worldwide!

I dag har de sluppet to nye singler til.
Admiral P sin singel “Kallenavn” har fått 5 i dagbladet og 6 i VG, og er allerede listet på flere radiostasjoner! Jaa9&OnklP´s Slipmats´produserte singel “Uten Grunn” er også ute i dag.

Jeg er stolt av alt det harde arbeidet de legger ned, og jeg gleder meg på deres vegne.
Snart kan pappaRottefinn ta sommerferie med oss med god samvittighet!

P.S. Admiral P skal opptre på Topp 20 showet på Rådhusplassen i kveld. Det går på nrk, NÅ!

No comments:

Post a Comment

Comments makes me smile!