June 16, 2012

Barnekunst i hjertet


For noen travle, morsome og ikke minst slitsomme dager vi har hatt! Energien sitter fremdeles i kroppen etter et heidundranes kult Hip Hop Jam og showroom premiere hos Flamingo.no i går.
I forbindelse med flamingo, har også en liten give away på lur til dere. Jeg gleder meg!
Jeg kommer så absolutt tilbake til det. Men i kveld følte jeg for å legge ut noen søte bilder av Nanino fra her om dagen. Stort papir, oljepasteller og små klistreprikker gjorde virkelig susen tidlig en morgen.
Klister og prikker anbefalles!

Veldig stas å holde på med. Passe laid back, med kjole og pyjamas bukser. Mor og datter tid. Sammen, bare oss to. Så uendelig mye jeg setter pris på slike stunder. De lagres langt, langt inne i hjertet.

4 comments:

  1. Så koselige bilder! Vi har også dårlig tid akkurat nå. Kanskje er det innspurten før ferie i juni ... Gleder emg ihvertfall veldig til roligere dager!

    Fin søndag til dere!

    ReplyDelete
  2. Herlige bilder! :) kjempekoselig innlegg! :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous6/17/2012

    Så flott kunst!!
    Du/dere får det til :-)) Jeg er så stolt av dere:))
    Gleder meg til å se det i virkeligheten, kommer snart.
    Klemmer fra bestemor/mamma

    ReplyDelete
  4. Det ser da rigtig fint og hyggeligt ud. Den store plakat pynter rigtig flot der på væggen. Børnekunst er skønt.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!